زنان زودتر از مردان خود را بیمه می کنند

2016-08-13 08:09:44

آیین- زنان شاغل معمولا زودتر از مردان خود را در برابر خطرات و ریسک های مرتبط با شغل خود بیمه می کنند.

 

 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین، آمارهای اتحادیه صنعت بیمه آلمان نشان می دهد زنان بیش از مردان نگران اتفاقات ناگوار ناشی از کار هستند. بر این اساس در سال گذشته 38 درصد افرادی را که خود را در برابر خطرات و ریسک های اشتغال و یا از کارافتادگی بیمه کرده اند، زنان تشکیل می دهند. این میزان، رشد اندکی را نیز نسبت به سال 2010 نشان می دهد. در این سال کمتر از 37 درصد زنان شاغل اقدام به بیمه خود کرده بودند.

 

این آمار همچنین نشان می دهد زنان بیش از مردان محتاط بوده و تلاش بیشتری برای حفظ منبع درآمد خود و خانواده شان انجام می دهند. به طور متوسط زنان از سن 28 سالگی اقدام به بیمه خود در برابر ریسک های کار می کنند. در حالی که مردان عمدتا پس از 30 سالگی اقدام به این کار می کنند. با این وجود زنان نیز مانند مردان خود را تا حدود سن 60 سالگی بیمه می کنند.

 

اتحادیه صنعت بیمه آلمان همچنین از افزایش میزان پرداخت ماهانه شاغلین برای استفاده از بیمه بازنشستگی خبر می دهد. در حالی که میزان پرداخت سهم بیمه سالانه در سال 2005 بالغ بر 8 هزار و 260 یورو بوده، این میزان در سال گذشته میلادی به 10 هزار و 270 یورو رسیده است. این مبلغ برای دریافت مستمری ماهانه 856 یورویی پرداخت شده است.

 

اتحادیه صنعت بیمه آلمان میزان مبالغ هزینه شده برای بیمه اشتغال و بازنشستگی را حدود 6.1 میلیون یورو تخمین می زند که این میزان یک سوم مجموع مبالغ هزینه شده برای خدمات بیمه ای این کشور را شامل می شود.

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.