دومین آزمون صلاحیت حرفه ای در سطح عمومی برگزار شد

2016-08-20 04:37:26

آیین- دومین آزمون صلاحیت حرفه ای انجمن حرفه ای صنعت بیمه در سطح عمومی، صبح روز جمعه مورخ 29 مردادماه در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.


به گزارش سایت تحلییل-خبری آین به نقل از روابط عمومی انجمن حرفه ای صنعت بیمه، کلیه افرادی که دارای گواهی سطح مقدماتی یا مدرک لیسانس و هفت سال سابقه کار بیمه بودند، می توانستند در این آزمون شرکت کنند. این گزارش می افزاید، این آزمون جهت تعیین صلاحیت حرفه ای سطح عمومی فعالان صنعت بیمه با همکاری متخصصین این صنعت و توسط انجمن حرفه ای صنعت بیمه طرح ریزی شده است و به افرادی که موفق شوند در این آزمون نمره قبولی دریافت کنند گواهینامه معتبر صلاحیت حرفه ای صنعت بیمه در سطح عمومی اعطا خواهد شد.
خاطرنشان می سازد نتایج این آزمون و زمان برگزاری سومین دوره از آزمون صلاحیت حرفه ای (سطح عمومی) در سایت انجمن حرفه ای صنعت بیمه اعلام خواهد شد.
گفتنی است آزمون سطح عمومی سالانه در دو نوبت به فاصله شش ماه از یکدیگر، برگزار خواهد شد. هر داوطلب پس از ثبت نام، مجاز خواهد بود در دو نوبت آزمون پشت سر هم حضور داشته باشد. آزمون سطح عمومی شامل دو سرفصل "اصول و مبانی و مدیریت بیمه" و "انواع بیمه" است که هر کدام دارای یک دفترچه جداگانه حاوی صد سوال است.
داوطلبین بر اساس انتخاب خود می توانند در هر نوبت آزمون، تنها در یک سرفصل ("اصول و مبانی و مدیریت بیمه" یا "انواع بیمه") یا تواما در هر دو سرفصل شرکت نمایند. اما در طول دو نوبت آزمون پشت سرهم باید هر دو سرفصل را با موفقیت پشت سر بگذارند، در غیر این صورت می بایست مجددا در آزمون شرکت کرده و وجه ثبت نامی را پرداخت نمایند. داوطلبان پس از شرکت در آزمون، حداکثر تا موعد آزمون بعدی (شش ماه)، فرصت دارند تا دو مقاله ترویجی خود را برای انجمن ارسال کنند. انجمن مقالات را بررسی و نتیجه را به داوطلبان اعلام خواهد کرد. بدیهی است اگر داوطلبی در طول مدت زمان یاد شده، مقالات را ارسال ننماید، حتی در صورت پذیرش در آزمون، از دریافت گواهینامه محروم خواهد شد. لازم بذکر است نحوه ارسال مدرک دال بر داشتن حداقل هفت سال فعالیت حرفه ای در صنعت بیمه برای پذیرفته شدگان در این آزمون، در قسمت راهنمای آزمون عمومی آمده است.

 

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.