چرا آمریکایی ها بیمه زلزله نمی خرند؟

2016-08-20 08:17:26

آیین- با احتمال کاهش هزینه برخورداری از بیمه نامه زلزله در ایالت کالیفرنیا این امید وجود دارد تعداد بیشتری از واحدهای مسکونی تحت این پوشش بیمه‌ای قرار گیرند.

 

 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین، مانع اصلی برای مالکان خانه جهت بیمه کردن واحد مسکونی خود در برابر زلزله هزینه بالای آن بوده‌است و به اعتقاد بسیاری از صاحبخانه‌ها پرداخت حق بیمه مربوط به برخورداری از این پوشش بیمه‌ای از توان مالی آنان خارج است.

به گفته کارشناسان بیمه ارائه راهکاری برای جبران کمبود تمایل مالکان خانه به برخورداری از بیمه زلزله و ضروری دانستن آن حائز اهمیت است. در حال حاضر حدود 90 درصد مالکان خانه در ایالت کالیفرنیا از این پوشش بیمه‌ای محروم هستند. این درحالیست که بسیاری از واحدهای مسکونی این ایالت از پوشش بیمه‌ای در مقابل آتش سوزی، سرقت و دیگر خطرات برخوردارند.

کارشناسان بیمه همچنین هشدار دادند درصورتیکه زمین لرزه مهیبی در این ایالت رخ دهد تمامی مالکان خانه دارایی خود را از دست می‌دهند. همچنین پیش بینی شده طی 30 سال آینده زمین لرزه‌ای به بزرگی 6.7 ریشتر کالیفرنیا را به لرزه درخواهد آورد که خسارت آن جبران ناپذیر است.

به گزارش لایو اینشورنس، این پیش بینی‌ها شرکت‌های بیمه را بر آن داشته تا اقدامات لازم را برای ترغیب مالکان خانه به خریداری بیمه نامه زلزله در نظر گیرند. از جمله راهکارهای موثر می‌تواند کاهش حق بیمه پرداختی توسط بیمه گذار، بسط خدمات پوششی فعلی این بیمه و اطلاع رسانی در مورد خطرات جدی ناشی از این حادثه طبیعی باشد.

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.