یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد

04-16-2018 12:20:30
آیین- یازدهمین نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه با حضور 392 شرکت داخلی و خارجی امروز (دوشنبه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت تحلیلی- خبری آیین،  آئین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه(فاینکس 2018) امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و شماری از مسوولان ارشد صنعت مالی و بانکی برگزار شد.

392 شرکت و موسسه داخلی و خارجی از کشورهای عراق، عمان، ترکیه، امارات، سوییس، سوئد، انگلیس و روسیه در نمایشگاه فاینکس 2018 حضور دارند.

علاوه بر این، ارکان بورس همچون شرکت بورس، بورس کالا، فرابورس، بورس انرژی و شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه، شرکت های کارگزاری و تامین سرمایه و مشاوران سرمایه گذاری و دیگر شرکت های مرتبط با بازار سرمایه نیز در این رویداد حضور فعالی دارند.

در حاشیه این نمایشگاه سومین رویداد فین استارز نیز با مشارکت استارتاپ ها و فین تک های مالی برگزار می شود.

فین استارز، بزرگترین رویداد استارت آپ های مالی ایران، خاورمیانه و شمال آفریقاست. در این رویداد صاحبان استارت آپ ها، شتاب دهنده ها، فرشتگان سرمایه گذار و صندوق های سرمایه گذاری جسورانه مجالی برای شبکه سازی، دیالوگ سازنده ، معرفی ایده ها و فرصت آفرینی در فضایی تعاملی پیدا می کنند.

این رویداد که ترکیبی از فضای نمایشگاهی، میزگردهای تخصصی، رقابت استارت آپی، فضای شبکه سازی، جلسات تخصصی مشاوره، کارگاه های آموزشی و جلسات B2B است، فرصتی بی نظیر برای صاحبان ایده،استارت آپ های حوزه فین تک، شتاب دهنده ها، صندوق های سرمایه گذاری جسورانه و فعالان حوزه سرمایه گذاری فراهم می آورد تا با تعامل هدف مند و سازنده به شبکه سازی، یادگیری، شناسایی و بررسی چالش ها و روندهای مطرح در این صنعت نوظهور و اثرگذار در اقتصاد جهانی بپردازند.

این نمایشگاه تا 30 فروردین ماه از 9 صبح تا 17 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.