هنرمندان تحت پوشش بیمه سرمد

07-14-2018 13:29:54
آیین- "بر اساس تفاهم نامه منعقده با صندوق اعتباری هنر هنرمندان تحت پوشش بیمه تکمیل درمان بیم سرمد در آمدند."

به گزارش سایت تحلیلی -خبری آیین و به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد،  طی مراسمی با حضور دکتر مجتبی کاتب رییس هیات مدیره، سیدحسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، سید روح الله علیپور عضو هیات مدیره و معاونت مالی اداری، اکبر رواقی مدیر بیمههای اشخاص، رامتین حامی فرد مدیر روابط عمومی و منصور وحیدی‌فر معاونت این صندوق، تقاهم نامه همکاری بیمه ای میان بیمه سرمد و صندوق اعتباری هنر منعقد شد.
کاتب ، با ابراز خوشنودی از انعقاد این تفاهم نامه، گفت: این قرارداد، دارای بازار هدف ویژه ای شامل هنرمندان است که تشکیل دهنده ی  جامعه فرهنگی هستند و  خدمات رسانی به آنان، افتخاری برای بیمه سرمد است.
رییس هیات مدیره بیمه سرمد با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته به ازای هر فرد، حداقل دو بیمه‌نامه وجود دارد، وضعیتبیمه های عمر را در کشور نامناسب دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم با ارائه خدمات مناسب به قشر هنرمند و تلاش این افراد در راستای ترویج فرهنگ بیمه‌ای در کشور، بتوانیم شاهد تحولی عظیم در صنعت بیمه کشور باشیم.
مدیر عامل صندوق اعتباری هنر نیز ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای انعقاد این تفاهم نامه افزود: از این پس در ارائه خدمات بیمه درمان، صندوق اعتباری هنر و بیمه سرمد در یک راستا قرار می‌گیرند و در کنار یکدیگر پاسخگوی ارائه خدمات مناسب به هنرمندان خواهند بود.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.