تاکید مدیرعامل بیمه ایران بر ضرورت هدایت سیاستها و برنامه های شرکت به سمت توسعه بیمه های زندگی

05-12-2019 09:32:48
آیین- بیست و ششمین جلسه ستاد راهبردی بیمه های زندگی با حضور آقای پورکیانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران و با مشارکت همه اعضا برگزار شد.

 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از  روابط عمومی بیمه ایران، آقای پورکیانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت با قدردانی از اقدامات به عمل آمده از سوی واحدهای ستادی و اجرایی، این اقدامات را شروع فعالیت شرکت در زمینه بیمه های زندگی دانست که وزن آن در برنامه شرکت در خصوص بیمه های زندگی حداکثر ۲۰ درصد از مسیر پیش رو برآورد می شود.

در ادامه، نقطه نظرات معاونین و اعضای ستاد مطرح شد. سپس آقای پورکیانی در خصوص الزامات و فراهم ساختن زیرساخت های لازم به منظور پیشبرد فرآیندهای موجود در بخش های مالی و سرمایه گذاری، فنی، اجرایی و سیستم های موجود نرم افزاری، رهنمودهایی ارائه کرد. 

 مدیرعامل بیمه ایران همچنین انسجام همه واحدهای شرکت و هدایت تمامی سیاستها و برنامه ریزی های کلان و اجرایی شرکت به سمت #بیمه‌های_زندگی را از این پس جزء وظایف کمیته عالی و در ذیل آن کمیته اجرایی و راهبردی به منظور اجرایی کردن مصوبات کمیته عالی دانست.

گفتنی است، بیست و ششمین جلسه ستاد راهبردی بیمه های زندگی با حضورآقای پورکیانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران و با مشارکت کلیه اعضای شورا شامل: آقای مبرقعی عضو هیات مدیره و رئیس ستاد راهبردی و معاونین مدیرعامل آقایان زاهدنیا، آریانپور، نعمت الهی، اناری مدیرکل بیمه اشخاص، جعفری تنها مدیر مجتمع ۱۵ آبان، موحد و اژدری از مجتمع تخصصی بیمه های زندگی و دبیرخانه ستاد برگزار شد.
 

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.