برگزاری نشست صمیمانه بیمه کوثر با خبرنگاران

2016-08-08 04:35:43

آیین- مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز خبرنگار، با خبرنگاران نشستی صمیمانه برگزار کرد.

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در حاشیه نشست صمیمی با خبرنگاران حوزه صنعت بیمه، ضمن بیان این مطلب، تصریح‌کرد: پرچم‌داران و مجاهدان عرصه آگاه‌سازی جامعه با شفاف‌سازی عملکردها و بیان برنامه‌های سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند در راستای اعتمادسازی و آرامش‌خاطر جامعه گام بردارند.  

مجید مشعلچی فیروزآبادی گفت: ترویج‌دهندگان این صنعت با انتقال مفاهیم بیمه و مزایای خرید بیمه‌نامه‌ها به آحاد جامعه، می‌توانند مردم را به خرید بیمه‌نامه ترغیب کرده و شرکت‌های بیمه در مواقع دشواری و بحران کمک‌رسان و همیار آن‌ها باشند.

وی تاکید‌کرد: تلاشگران این عرصه با نگارش تحلیل‌، نقد، روشنگری و شفاف‌سازی رویدادها و عملکردها می‌توانند به‌عنوان پل ارتباطی مسئولان شرکت‌های بیمه و آحاد جامعه در راستای گسترش و نهادینه‌سازی فرهنگ بیمه و ازسوی دیگر ارتقای صنعت بیمه گام بردارند.

مدیرعامل شرکت گسترش همکاری میان فعالان صنعت بیمه و اصحاب رسانه را یکی از عوامل توسعه اقتصادی کشور برشمرد و بیان‌کرد: صنعت بیمه  تکیه‌گاهی مطمئن برای تمامی صنایع و اجرای برنامه‌های اقتصادی محسوب می‌شود و این امر با نواوری‌های این صنعت جایگاه خود را هرچه بیشتر نمایان می‌کند.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.