سوال39/ پوشش سرقت درجا قطعات با پوشش سرقت کلی قطعات خودرو چه تفاوتی دارد؟

2016-08-10 08:11:29

آیین- آشنایی با روندهاو مسائل مربوط به بیمه شخص ثالث از ایجاد برخی مشکلات و گرفتاری در روند فعالیت های روزمره جلوگیری می کند.

 

 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین، پس از حوادث رانندگی، معمولا به علت عدم آشنایی با قوانین و همچنین مسائل روانی و جسمی ناشی از حادثه، افراد دچار استرس و دست پاچگی می شوند. لذا اگر پیش از این حوادث احتمالی، دانش لازم را داشته باشند، می توانند تا حدودی وضعیت ایجاد شده را مدیریت کنند و دچار استرس نشوند. در ادامه سوالی درباره پوشش های بیمه بدنه قابل مشاهده است. این سوال را شهرام تجزیه چی کارشناس صنعت بیمه، پاسخ می دهد.

 

سوال: دو پوشش سرقت درجا قطعات و پوشش سرقت کلی قطعات رو با ذکر تفاوت ها و سقف مبلغی که شرکت خسارت پرداخت می کند، توضیح بدهید؟

پاسخ : سرقت کلی به موردی اطلاق می شود که کل ماشین یک جا سرقت شده باشد. خسارت در این مورد با 20% فرانشیز پرداخت می شود. قیمت خودرو در این مورد بر اساس قیمت روز و تا سقف مبلغ بیمه شده محاسبه می شود.

سرقت در جا به موردی گفته می شود که خودرو موجود است و قطعاتی از آن به سرقت می رود. ارزش این قطعات بر اساس قیمت روز و تا سقف اعلام شده در بیمه نامه برای این قطعات محاسبه می شود. فرانشیز همان فرانشیز بیمه ی بدنه است.

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.