بیمه رازی و برسی چالش های بازاریابی بیمه در کشور
آیین- چالش ها و فرصت های بازاریابی بیمه در ایران در جلسه دوره بازاریابی و فروش بیمه های زندگی شرکت بیمه رازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین به نقل از روابط عمومی بیمه رازی، عباس رنجبر کلهرودی مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت بیمه رازی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در جلسه دوره آموزشی بازاریابی و فروش بیمه های زندگی که در روزهای دوشنبه هر هفته در محل سالن همایش های ساختمان مرکزی شرکت بیمه رازی از ساعت 16لغایت 18 برگزار می شود علاوه بر تشریح کارکردهای انواع بیمه، به ویژه بیمه های زندگی در اجتماع و چالش های درونی و بیرونی فروش بیمه در ایران از طرف جناب آقای علی اعظم محمد بیگی؛ کار شناس ارشد بیمه و نویسنده و ناشر کتاب های بیمه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت بیمه رازی ارتقاء دانش و تجربه کارشناسان و نمایندگان شرکت بیمه رازی را از اهداف راهبردی آن شرکت ذکر و اضافه نمود در راستای تحقق این هدف در طول یک سال گذشته بیش از 90 دوره آموزشی در تهران و سایر استان ها در رشته بیمه های زندگی برگزارشده است و در حدود 20 هزار نفرساعت آموزش به کارکنان و نمایندگان شرکت ارائه شده است.
نظرات