افتتاح رسمی شعبه همدان بیمه تجارت نو در روز میلاد حضرت معصومه(س)

2016-08-10 15:13:27

افتتاح رسمی شعبه همدان بیمه تجارت نو در روز میلاد حضرت معصومه(س) افتتاح شد.

 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه تجارت نو در روز میلاد حضرت معصومه(س) با حضور مدیرعامل محترم جناب آقای دکتر عباس زادگان، شعبه بیمه تجارت نو در استان همدان افتتاح رسمی شد.

طی سفری که مدیرعامل محترم به استان همدان داشتند ضمن برگزاری آیین افتتاح رسمی شعبه بیمه تجارت نو این استان، جلسات متعددی با مدیران و کارکنان بانک تجارت و پست بانک، شبکه فروش و مشتریان بزرگ این استان برگزار شد. دکتر عباس زادگان در بخشی از سخنان خود به تشریح چارچوب تفاهم نامه های همکاری بین شرکت بیمه تجارت نو با سهامداران اصلی خود پرداختند و ضمن ابراز تشکر از حمایت های این عزیزان اظهار داشتند در ماه جاری این همکاری ها به صورت جدی وارد مرحله عملیاتی خود شده است. ایشان ضمن ابراز قدردانی از اراده راسخ سهامداران در کمک به رشد و توسعه شرکت بیمه تجارت نو، بیان نمودند با بررسی روند رشد شرکت در مدتی که از آغاز به کار رسمی آن می گذرد یقین داریم که در سال اول فعالیت به نتایجی فراتر از اهداف پیش بینی شده دست می یابیم و معتقدیم این امر جز با تلاش شبانه روزی همکاران متخصص،دانشی، با نشاط و پر انرژی و حمایت سهامداران دست یافتنی نیست.

همچنین جناب آقای قمری مدیر شعبه استان همدان شرکت بیمه تجارت نو اظهار داشتند هدف ما قرار گرفتن در جمع ۵ شرکت برتر بیمه ای در استان همدان است و معتقدیم این مهم از طریق جلب اعتماد و رضایت مشتریان و ارائه خدمات مشاوره فنی و همراهی با بیمه گذار دست یافتنی خواهد بود و مجموعه بیمه تجارت نو در این استان این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.