تشکیل اولین جلسه کارگروه صنعت بیمه در چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت

2016-08-13 04:40:34

آیین- اولین جلسه کارگروه صنعت بیمه در چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت روز سه ‌شنبه مورخ 19/05/95 در محل ساختمان سندیکای بیمه‌گران برگزار شد.

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین، در این جلسه که با حضور آقایان اولیا، اسدی، زنگویی نژاد، مقصود پیشه، نورعلیزاده و خانم عزیزنصیری از اعضای کارگروه صنعت بیمه تشکیل شد، اقدامات صورت گرفته در کارگروه و ظرفیت های کنفرانس مدیریت برای صنعت بیمه مورد بررسی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، با توجه به ویژگی‌های منحصربفرد کنفرانس مدیریت، مشارکت صنعت بیمه در این کنفرانس می‌تواند در 3 حوزه باشد. 1- کنفرانس مدیریت به عنوان یک فرصت دو و نیم روزه برای آموزش حوزه‌های مختلف مدیریت. در طول مدت دو و نیم روز، مدیران و کارشناسان صنعت بیمه ‌می‌توانند از مباحث روز مدیریت که توسط معتبرترین اساتید بین‌المللی ارائه می‌شود بهره‌مند گردند. 2- برگزاری پانل‌های سخنرانی که هدف از برگزاری چنین پانل‌هایی، بیان چالش‌ها و راهکارهای صنعت بیمه در حوزه‌های مرتبط به محورهای کنفرانس است. و 3- ارائه تجارب مدیریتی. تجربه مدیریتی توصیفی است از یک موقعیت واقعی شامل یک تصمیم، چالش، فرصت، مساله و یا یک موضوع خاص که فرد یا افرادی در یک سازمان با آنها مواجه هستند.
لازم به ذکر است، مهلت دریافت تجارب مدیریتی تا 15 شهریور تمدید شده است.

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.