حضور بیمه سامان در مراسم معرفی کشور وينتام

2016-08-13 10:32:16

آیین- در مراسم معرفی کشور ويتنام در روز 21 مردادماه که با حضور مهمانان و سفيران از کشورهای مختلف در محل سفارت کشور ويتنام برگزار شد، بیمه سامان به عنوان حامی و با هدف معرفی خدمات بیمه مسافرتی سامان در اين مراسم حضوريافت.


به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از روابط عمومی بیمه سامان، سارا يگانه‌پور سرپرست شعبه گردشگری در اين مراسم ضمن اعلام معرفی خدمات بیمه مسافرتی سامان از سوابق و تجربه بیمه سامان در صدور بیش از یک میلیون فقره بیمه‌نامه مسافرتی خبرداد.
وی با عنوان اين مطلب گفت: اين شرکت با بیشترین تعداد پرداخت خسارت در مقصد مسافرین، اتصال آنلاین به بیش از 55000 مرکز درمانی و بیمارستانی معتبر در همه نقاط جهان و همکاری با معتبرترین شرکت های کمک رسان توانسته به عنوان پیشرو ترین شرکت بیمه، نیازهای مسافرین ایرانی را با توجه به اهداف سفر، مدت زمان سفر، سن مسافرین و مقصد ایشان در مسافرت های خارجی به خوبی درک نمايند و قبل از بروز مشکل در طول سفر، هموطنان عزیز را تحت پوشش کامل بیمه‌ای خود قرار دهد.

براساس این گزارش، جمعی مدیران و کارشناسان ارشد این شرکت نیز با حضور در غرفه‌های اختصاصی بیمه سامان، پاسخگوی پرسش‌های مدعوين حاضر در مراسم بودند.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.