رئيس كل بيمه مركزي:كارگزاران بيمه، هرچه سريعتر كانون كارگزاران رسمي بيمه را شكل دهند

2016-08-17 06:08:18

آیین- اعضاي هيات مديره انجمن صنفي كارگزاران رسمي بيمه در ديدار با رئيس كل بيمه مركزي، خواهان حمايت از تشكيل كانون كارگزاران رسمي بيمه شدند.

 

 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل بيمه مركزي، دكتر همتي امروز در ديدار با اعضاي هيات مديره انجمن صنفي كارگزاران رسمي بيمه، ضمن ابراز خرسندي از اين ديدار گفت: كارگزاران به عنوان مشاوران بيمه گذاران با ارائه نرخ و شرايط مناسب به بيمه گذاران، مي توانند نقش مهمي در سالم سازي بازار بيمه ايفا كنند.


وي تاكيد كرد: سال ۱۳۷۳ كه به عنوان رئيس كل بيمه مركزي منصوب شدم، يك كارگزار بيمه داشتيم آنهم غيرفعال و خوشحالم كه با تلاش هاي انجام گرفته، الان بيشتر از ۵۵۰ كارگزار فعال داريم.
عبدالناصر همتي، مشاوره صحيح را از مهمترين وظيفه كارگزاران دانست و گفت: بدترين خدمت كارگزاران به مردم، توصيه خريد ارزان ترين بيمه نامه به آنها است، چرا كه بيمه نامه با نرخ غير فني، پشتوانه پرداخت مناسب هنگام خسارت را ندارد. شركت هاي بيمه بايد از ظرفيت هاي كارگزاران بيشتر استفاده كنند و عنايت و حمايت بيشتري از آنها داشته باشند.


رئيس كل بيمه مركزي ضمن استقبال از كانون كارگزاران رسمي بيمه گفت: اين كار را با سرعت پيگيري كنيد و بيمه مركزي نيز حمايت هاي لازم را از شما خواهد داشت تا در كنار ساير تشكل هاي صنفي نظير سنديكاي بيمه گران ايران و انجمن هاي صنفي نمايندگان به نقش آفريني در صنعت بيمه بپردازند.


رئيس كل بيمه مركزي، رشد كيفي، فني و محتوايي كارگزاران رسمي بيمه را يكي از عوامل توسعه صنعت بيمه دانست و گفت: ما حمايت مي كنيم تا مردم جايگاه واقعي كارگزاران را به عنوان مشاور بيمه گذاران بشناسند و فرق بين نماينده و كارگزار را از طريق اطلاع رساني انتقال دهيم.


در ادامه اعضاي هيات مديره انجمن صنفي كارگزاران رسمي كشور و استان خراسان رضوي با استقبال از برگزاري اين جلسه و تقدير از دكتر همتي به عنوان حامي هميشگي كارگزاران، ديدگاه ها و خواسته هاي خود را بيان كردند و از رئيس كل بيمه مركزي خواستار حمايت بيشتر از كارگزاران و تشكيل كانون كارگزاران رسمي بيمه شدند.

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.