انجمن حرفه ای صنعت بیمه دو کارگاه آموزشی برگزار می کند

2016-08-17 09:01:06

آیین- انجمن حرفه ای صنعت بیمه اقدام به برگزاری دو کارگاه آموزشی با عناوین "مدیریت ریسک های بیمه های درمان با استفاده از تکنیک تحلیل ذی نفعان" و "Reinsurance Treaties" نموده است.


به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین به نقل از انجمن حرفه ای صنعت بیمه، کارگاه آموزشی با عنوان "مدیریت ریسک های بیمه های درمان با استفاده از تکنیک تحلیل ذی نفعان" در دو سه شنبه متوالی مورخ 06 و 13 مهرماه از ساعت 14:00 الی 18:00 برگزار می شود. این کارگاه، توسط جناب آقای ابوطالب گرامی، عضو کمیته داوران مرکز رتبه بندی مدیریت ریسک ایران، ارزیاب مرکز رتبه بندی مدیریت ریسک ایران و عضو اصلی تیم پروژه « طراحی نظام مدیریت ریسک شرکت مپنا» برگزار و به آمورش مفهوم ریسک و مدیریت آن، تشریح نقش و درجه اهمیت محیط پیرامونی سازمان در مدیریت ریسک های مربوطه، معرفی فرآیند مدیریت ریسک، تشریح متدولوژی تحلیل ذی نفعان، تشریح انواع استراتژیهای پاسخ به ریسک و ویژگی های برنامه پاسخ های مناسب و برگزاری کارگاه آموزشی مبتنی بر مواردی مربوط به بیمه های درمان می پردازد.
گفتنی است، هزینه شرکت در  این کارگاه های آموزشی مبلغ 2.000.000 ریال می باشد و کلیه اعضای انجمن حرفه ای صنعت بیمه معاف از پرداخت شهریه بوده؛ دانشجویان محترم با ارائه مدرک دانشجویی از تخفیف 70% و پذیرفته شدگان آزمون های صلاحیت حرفه ای انجمن از تخفیف 50% برخوردار می شوند.
در پایان به شرکت کنندگان گواهی‌نامه معتبر از طرف انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه اعطا می‌شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره "مدیریت ریسک های بیمه های درمان با استفاده از تکنیک تحلیل ذی نفعان" اینجا را کلیک کنید.

علاوه بر این، انجمن حرفه ای صنعت بیمه اقدام به ثبت نام  کارگاه آموزشی- تخصصی در حوزه مدیریت بیمه های اتکایی نموده است. این کارگاه با عنوان "Reinsurance Treaties" در بخش سمینارها و کارگاه های انجمن موجود است و علاقه مندان به شرکت در این کارگاه می توانند با مراجعه به بخش سمینارها و کارگاه ها واقع در قسمت چپ سایت انجمن حرفه ای صنعت بیمه، فرم  ثبت نام مربوط به آن را تکمیل نمایند.


گفتنی است، این کارگاه  آموزشی به مدت 4 ساعت در روز سه شنبه مورخ 27 مهر از ساعت 14:00 الی 18:00، توسط خانم پری میرزایی رضایی، مدیر اتکایی شرکت بیمه ما و به زبان انگلیسی در مورد موضوعات مرتبط با  Proportional treaties و Non proportional  treaties تدریس می گردد.
یادآور می شود، هزینه شرکت در هر کارگاه مبلغ 1.500.000 ریال می باشد که اعضای انجمن حرفه ای صنعت بیمه معاف از پرداخت شهریه می باشند و دانشجویان محترم با ارائه مدرک دانشجویی از تخفیف 70 درصدی و پذیرفته شدگان آزمون های صلاحیت حرفه ای انجمن از تخفیف 50% برخوردار می شوند.
در پایان به شرکت کنندگان گواهی‌نامه معتبر از طرف انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه اعطا می‌شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره "Reinsurance Treaties" اینجا را کلیک کنید.

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.