برگزاری کارگاه آموزشی"تکنیک ها و متدهای فروش بیمه عمر براساس تیپ شخصیتی هر مشتری"

2016-08-18 06:10:33

آیین- انجمن حرفه ای صنعت بیمه، اقدام به برگزاری یک کارگاه آموزشی با عنوان "تکنیک ها و متدهای فروش بیمه عمر براساس تیپ شخصیتی هر مشتری" نموده است.

 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین به نقل از انجمن حرفه ای صنعت بیمه، کارگاه آموزشی با عنوان "تکنیک ها و متدهای فروش بیمه عمر براساس تیپ شخصیتی هر مشتری" در دو دوشنبه متوالی مورخ 8 و 15 شهریور ماه از ساعت 14:00 الی 18:00 برگزار می شود. این کارگاه، توسط جناب آقای حامد عسگری، مدیر و مؤسس گروه آموزش و مشاوره بیمه مارکتینگ (اولین و بزرگ ترین مرجع آموزش بازاریابی بیمه های عمر در کشور) برگزار و به موضوعاتی همچون اعتماد؛ نکته کلیدی در فروش بیمه های عمر (چگونه آن را به دست آوریم؟)، مفهوم دوایر نفوذ و ارتباط آن با شروع فروشندگی بیمه های عمر، چهار تیپ شخصیتی مشتریان را بشناسید، مشتریان زرد، سبز، آبی و قرمز چه خصوصیتی دارند؟ نقاط قوت و نقاط ضعف آنها، بایدها و نبایدهای برخورد با هر تیپ شخصیتی، روش پردازش اطلاعات در ذهن هر تیپ شخصیتی، متدهای متقاعدسازی هر کدام از تیپ های شخصیتی و ... می پردازد.
گفتنی است، هزینه شرکت در  این کارگاه های آموزشی مبلغ 3.000.000 ریال می باشد و کلیه اعضای انجمن حرفه ای صنعت بیمه معاف از پرداخت شهریه بوده؛ دانشجویان محترم با ارائه مدرک دانشجویی از تخفیف 70% و پذیرفته شدگان آزمون های صلاحیت حرفه ای انجمن از تخفیف 50% برخوردار می شوند.
در پایان به شرکت کنندگان گواهی‌نامه معتبر از طرف انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه اعطا می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره "تکنیک ها و متدهای فروش بیمه عمر براساس تیپ شخصیتی هر مشتری" اینجا را کلیک کنید.

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.