آغاز ثبت نام سومین آزمون سطح عمومی گواهینامه صلاحیت حرفه ای

2016-08-20 05:00:41

آیین- انجمن حرفه ای اقدام به برگزاری سومین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای در سطح عمومی می نماید.

به اطلاع کلیه علاقمندان به حضور در آزمون سطح عمومی انجمن حرفه ای صنعت بیمه می رساند، سومین دوره این آزمون روز جمعه 29 بهمن ماه سال 1395 برگزار خواهد شد.
به گزارش سایت تحلییل-خبری آیین به نقل از انجمن حرفه ای صنعت بیمه، کلیه افرادی که دارای مدرک تحصیلی لیسانس بعلاوه هفت سال سابقه فعالیت حرفه ای در صنعت بیمه هستند یا افرادی که در آزمون سطح مقدماتی انجمن پذیرفته شده اند، می توانند در این آزمون شرکت نمایند. بر اساس این گزارش کسب اعتبار بالاتر حرفه ای در کل صنعت و در بين فعالان بازار بیمه و همچنین فرصت دستيابي به جايگاه هاي شغلي بالاتر از مزایای دریافت این گواهینامه می باشد.
علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در این آزمون، بر روی فرم ثبت نام سطح عمومی آزمون صلاحیت حرفه ای در قسمت چپ سایت کلیک نموده و پس از تکمیل فرم مربوطه و واریز هزینه شرکت در آزمون بصورت اینترنتی، ثبت نام خود را قطعی نمایند.
ثبت نام تا دوهفته قبل از زمان برگزاری آزمون امکان پذیر خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با تعداد سوالات و فرآیند قبولی و دریافت گواهینامه سطح عمومی فایل راهنما را مطالعه نمایند.
این گزارش می افزاید، به افرادی که موفق شوند در این آزمون نمره قبولی دریافت کنند گواهینامه معتبر صلاحیت حرفه ای صنعت بیمه در سطح عمومی اعطا خواهد شد.
یادآور می شود هزینه شرکت در آزمون 600 هزار تومان می باشد که برای کلیه اعضاء محترم انجمن حرفه ای با اعمال 75 درصد تخفیف و برای دانشجویان پس از ارائه مدارک دانشجویی، با اعمال 50 درصد تخفیف محاسبه می گردد که بصورت اینترنتی قابل پرداخت می باشد. علاوه بر این، نفرات برتر اول تا دهم آزمون های سطح مقدماتی گواهینامه صلاحیت حرفه ای، از تخفیف 40 درصدی ثبت نام در آزمون عمومی برخوردار می شوند.
گفتنی است این آزمون در دو سرفصل "اصول و مبانی مدیریت بیمه" و "انواع بیمه" برگزار خواهد شد؛جهت اطلاع از سرفصل موارد امتحانی این آزمون به قسمت گواهینامه صلاحیت حرفه ای - سرفصل آزمون سطح عمومی مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است، دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای در سطح عمومی روز 29 مردادماه 1395 برگزار شد.

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.