انتخاب دو عضو هیات مدیره بیمه البرز

2016-08-20 09:20:04

آیین- محسن وفامهر و امیر حمزه مالمیر به عنوان دو تن از اعضای هیات مدیره شرکت بیمه البرز انتخاب شدند.


به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، وفامهر از سوی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستاییان و عشایر به عنوان نماینده این صندوق در هیات مدیره شرکت بیمه البرز منصوب شد.

این گزارش حاکی است، وی که دارای مدرک دکترای اقتصاد نظری از دانشگاه تهران است هم اکنون به عنوان استاد تمام گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان فعالیت می کند.

همچنین  وفامهر پانزده تالیف و ترجمه‌ و 95 مقاله علمی در زمینه علم اقتصاد دارد که از آن جمله می توان به " علم اقتصاد: پیشرفت، ‌رکود یا انحطاط" ، "بازار یا نابازار"، "اقتصاد کار و نیروی انسانی"، ‌" اقتصاد تولید کشاورزی"  و " اقتصاد سیاسی مناقشه اتمی ایران" اشاره کرد.

بنا براین گزارش،  مالمیر نیز که به عنوان نماینده شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان در هیات مدیره بیمه البرز منصوب شده است تا کنون سمت هایی از جمله معاونت سرمایه‌گذاری و عضویت در هیات مدیره شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، مدیر نظارت بر ناشران اوراق بهادار سازمان بورس و اوراق بهادار و معاون مدیر سازمان کارگزگاران بورس اوراق بهادار تهران را در کارنامه کاری خود دارد.

بر این اساس، محمدرضا تقوایی،‌ نماینده شرکت گروه مالی ملت، سید رسول تاجدار،‌ نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی، ایراندخت عطاریان،‌ نماینده شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین، محسن وفامهر، نماینده موسسه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستاییان و عشایر و امیر حمزه مالمیر، ‌نماینده شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان اعضای هیات مدیره بیمه البرز را تشکیل می دهند.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.