سود یک شرکت کارگزاری خارجی بالاتر از سود کل صنعت بیمه کشور!

2016-08-22 06:26:23

آیین- يكي از بزرگترین کارگزاران بیمه در جهان اعلام كرد كه ميزان درآمدش در سه ماهه دوم سال جاري ميلادي 4.7 درصد نسبت به همين زمان در سال گذشته ميلادي رشد داشته است.

 

 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از صنعت بیمه، بیزینس اینشورنس نوشت: "مارش اند مک‌لنان" با انتشار بيانيه اي اعلام كرد كه ميزان درآمد اين كارگزار در سه ماهه دوم سال جاري به 3.38 ميليارد دلار رسيده است كه رشد فوق العاده اي به شمار مي آيد.

طبق اين گزارش، ميزان سود خالص اين كارگزار نيز با 11.9 درصد افزايش به 480 ميليون دلار رسيده است چرا كه هر چهار شركت زيرمجكوعه آن رشد در ميزان درآمدها را اعلام كرده اند.

در شش ماه نخست سال جاري نيز ميزان درآمد مارش اند مک‌لنان با 4.2 درصد رشد به 6.71 ميليارد دلار و ميزان سود خالص آن با نزديك به پنج درصد افزايش به 970 ميليون دلار رسيده است.

کارگزار بیمه شرکت یا موسسه ‌ای است که در مقابل دریافت کارمزد از شرکت بیمه ‌گر، واسطه انجام معاملات بیمه، بین بیمه‌گذار و بیمه ‌گر بوده و فعالیت آن، منحصر به ارائه خدمات بیمه‌ ای است. بزرگترین کارگزاران بیمه در جهان عبارتند از: "ای‌اوان"، "مارش اند مک‌لنان" و "ویلیس گروپ".

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.