انتصاب کریم همتی به عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات بیمه آرمان

2016-08-22 07:04:31

آیین- با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران ستادی شرکت بیمه آرمان، کریم همتی به عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات این شرکت منصوب شد.

 

 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، علیرضا بیانیان مدیرعامل شرکت بیمه آرمان ضمن معرفی ایشان به عنوان مدیریت روابط عمومی و تبلیغات این شرکت گفت: با تجربه طولانی که ایشان در روابط عمومی بیمه مرکزی داشت و اخیرا به افتخار بازنشستگی نائل شده، درخواست کردیم از تجارب ایشان در حوزه روابط عمومی بیمه آرمان استفاده کنیم که ان شاالله با کمک این مجموعه و مدیران ستادی شاهد معرفی این شرکت و خدمات آن در سطح جامعه و در نهایت توسعه بیمه باشیم.


بیانیان ابراز امیدواری کرد که آقای همتی با برنامه ریزی مناسب، اطلاع رسانی مداوم و بهره گیری کامل از ابزارهای رسانه ای و تعامل با واحد های ستادی ذیربط برای ارتقای فضای معنوی و فرهنگی مجموعه آرمان، موفق باشد.
کریم همتی نیز در این نشست ضمن خرسندی از اعتماد آقای بیانیان، ابراز امیدواری کرد که با تدبیر و شناختی که مدیرعامل جدید بیمه آرمان از صنعت بیمه دارند و با ظرفیت مدیریتی جدید این شرکت بتواند در جهت هم افزایی، توسعه و معرفی خدمات این شرکت گام بردارد.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.