صنعت بیمه علیه صنعت بیمه/ اکبر افتخاری

2016-08-23 05:19:19

آیین- متاسفانه تنها صنعتی که به رشد و پیشرفت خودش کمکی نمی کند و بیشتر درگیر حسادت ها و خودزنی هاست، صنعت بیمه در ایران است .

 

 

متن یادداشت سایت تحلیلی- خبری آیین به قلم اکبر افتخاری عضو هیت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران، با عنوان «صنعت بیمه علیه صنعت بیمه» به شرح ذیل است:

در سه سال گذشته و در کنار سایر پیشرفت هایی که در شرکت بیمه ایران به یاری همه همکاران اتفاق افتاده است، مرکز علمی کاربردی بیمه ایران نیز شاهد تغییرات بزرگی بود از جمله :

ساماندهی رشته های بیمه ای و تعریف رشته های  جدید

اخذ مجوز تنها مرکز علمی کاربردی برگزار کننده رشته های بیمه در دانشگاه علمی کاربردی در کشور

افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو

برگزاری همایش های بیمه ای با همکاری سایر شرکت های بیمه

و ...

از آخرین اقدامات این مرکز برگزاری مشترک دوره کسب و کار بیمه  MBA بیمه ، با همکاری دانشگاه های معتبر و دارای مجوز از وزارت علوم است که مرکز در این میان نقش همکار در طراحی و بازاریابی را بر عهده داشت و مجری و ارایه دهنده مدرک دانشگاههای معتبر کشور می باشند.

اخیرا گستردگی و استقبال از این دوره ها، کار را بر دو گروه در صنعت بیمه،گران نموده است؛

گروه اول برگزار کنندگان دوره های مشابه و البته مدعیان پدرخواندگی و مالکیت این صنعت است که خود را صاحب همه امور در این صنعت می دانند و

گروه دوم حسادت کنندگان به موفقیت های بیمه ایران که البته هم داخلی و هم از رقبا هستند

به این خاطر به اشتباه اطلاعاتی را به وزارت علوم منتقل کرده و در خبری که ریشه آن مشخص نیست و پس از پیگیری ها مشخص شده براساس القای غلط تهیه شده است، در سطحی وسیع به خبرسازی بر علیه این مرکز موفق و نمونه پرداختند .

 

لازم بذکر است:

1. مرکز علمی کاربردی براساس مجوز وزارت علوم و دانشگاه علمی کاربردی درحال ثبت نام برای ترم جدید دانشجویان خود است و هیچگونه خللی به فعالیت آن وارد نشده است.

 

2. برای دوره های آزاد هم اساسا شبهه وارد شده غلط است و این مرکز مدعی ارایه مدرک از ابتدا نبوده است و مدارک دوره ها که در حال برگزاری است توسط دانشگاه های معتبر کشور صادر می گردد.

تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.