سوال54/ در بیمه های مسئولیت پوشش مطالبات تامین اجتماعی فقط مخصوص بیمه گذار است یا پیمانکاران؟ بیمه گذار هم می توانند از این کلوز در صورت حادثه برای نفرات پیمانکاران استفاده نمایند؟

2016-08-23 09:40:43

آیین- آشنایی با بیمه های مسئولیت و حوادث، از ایجاد مشکلات و گرفتاری در روند فعالیت های روزمره جلوگیری می کند.

 

 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین، در روابط فی مابین کارفرما و کارکنان (مخصوصا پس از وقوع حادثه)، بیمه های مسئولیت نقش مهمی را ایجاد می کنندو در صورتی که کارفرمایان از این بیمه نامه به درستی استفاده کنند و به شرایط آن آگاه باشند، می توانند ضمن حفظ کسب وکار خود، از کارکنان و کارگران شان نیز حمایت موثری به عمل بیاورند. در ادامه سوالی درباره بیمه مسولیت قابل مشاهده است . این سوال را شهرام تجزیه چی کارشناس صنعت بیمه پاسخ می دهد.

 

سوال: در بیمه های مسئولیت پوشش مطالبات تامین اجتماعی فقط مخصوص بیمه گذار است یا پیمانکاران؟ بیمه گذار هم می توانند از این کلوز در صورت حادثه برای نفرات پیمانکاران استفاده نمایند؟

پاسخ : محدوده ی پوشش در قرارداد مشخص می شود. اگر در قرارداد، کارکنان پیمانکاران بیمه گذار هم تحت پوشش باشند مزایای پوشش ها به پیمانکاران نیز تعلق خواهد گرفت. وضعیت پوشش پیمانکاران کاملا به شرایط خصوصی قرارداد بستگی دارد. ممکن است برخی پوشش ها بر اساس شرایط خصوصی منضم به بیمه نامه شامل پیمانکاران بیمه گذار نشود.

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.