اطمینان از دریافت مستمری؛ بزرگترین آرزوی شهروندان صنعتی ترین کشور اروپا

2016-08-25 14:32:39

آیین- رویاهای بزرگ زندگی هر چند در بین جوانان و سالمندان آلمانی متفاوت است اما اطمینان یافتن از دریافت مستمری ثابت پس از بازنشستگی، رویای بیش از نیمی از آنها است.

 

 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین، بیشتر آلمانی ها آرزوی برخورداری از آینده ای مطمئن و ایمن را دارند. نتایج نظرسنجی یک موسسه مطالعاتی نشان می دهد اگر شهروندان آلمانی توان برآورده کردن یکی از آرزوهایشان را داشتند، بیش از نیمی از آنها (56 درصد) مستمری ثابتی را برای آینده در نظر می گرفتند.

 

بر این اساس 49 درصد پاسخ دهندگان رفتن به یک سفر رویایی و 46 درصد نیز صاحب خانه شدن را جزو آرزوهای خود عنوان کرده اند.

 

این تحقیق همچنین نشان می دهد نوع آرزوی افراد با توجه به سن آنها متفاوت است. به عنوان مثال مهمترین خواسته ای که دو سوم افراد 50 تا 65 ساله دارند، برخورداری از درآمد مطمئن در زمان بازنشستگی است. این در حالی است که تنها نیمی از افراد 30 تا 39 ساله چنین خواسته ای دارند.

 

از سوی دیگر افراد در سنین مختلف، دید متفاوتی در مورد ارزش مایملک و داشته ها پیدا می کنند. افراد مسن نسبت به جوانان ارزش کمتری برای داشته های مادی قائل هستند. در حالی که 37 درصد آنها مایل به داشتن اثاث و لوازم خانگی جدید هستند تنها 6 درصد به داشتن لباس و زیور آلات تمایل نشان می دهند.

 

با این حال 48 افراد بین 30 تا 39 سال به داشتن اثاث و لوازم جدید و حدود 14 درصد نیز به داشتن زیورآلات و لباس ابراز تمایل می کنند. گفتنی است در این نظرسنجی هزار و 96 نفر بین سنین 18 تا 65 سال مورد پرسش قرار گرفته اند.

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.