اقلام تبليغاتي كارگزاران رسمي بيمه ساماندهي مي شود

2016-08-27 13:18:31

آیین- ساماندهي و تدوين استاندارهاي نمونه متحدالشكل تابلو ، مهر ، سربرگ ، كارت ويزيت و لوگوي ( علامت تجاري ) كارگزاران رسمي بيمه بر اساس مفاد ماده ۱۰ آيين نامه كارگزاري رسمي بيمه مستقيم و مصوبه هيات عامل در دستور كار بيمه مركزي قرار گرفت.


به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین وب ه نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل بيمه مركزي، بر اساس مفاد ماده ۱۰ آيين نامه كارگزاري رسمي بيمه مستقيم ( شماره ۹۲ ) ، " تابلو ، مهر و سربرگ كارگزار بيمه و مندرجات آنها بايد متحدالشكل و مانند نمونه اي باشد كه بيمه مركزي ج.ا.ايران تعيين مي كند". بدين منظور و با عنايت به اهميت و ضرورت موضوع ، طرح ساماندهي تابلو ، مهر ، سربرگ، كارت ويزيت و لوگوي ( علامت تجاري ) كارگزاران رسمي بيمه ( حقيقي و حقوقي ) در دستور كار بيمه مركزي قرارگرفت و استانداردهاي پيشنهادي تدوين گرديد.اين موضوع در هيئت عامل بيمه مركزي ج.ا.ايران مطرح و كليات موضوع به تصويب رسيد. در اجراي مصوبه فوق الذكر، نقطه نظرات پيشنهادي، انجمن هاي صنفي كارگزاران رسمي بيمه نيز دريافت و پس از بررسي و اعمال نقطه نظرات پيشنهادي استانداردهاي نهايي و نمونه اقلام تبليغاتي صدرالاشاره به تفكيك شخصيت حقيقي و حقوقي طراحي گرديد.
بنابر اين گزارش، نمونه هاي طراحي شده ( متحدالشكل ) تابلو، مهر، سربرگ ،كارت ويزيت و پاكت نامه از سوي اداره كل نظارت بر صلاحيت هاي حرفه اي و از طريق پنجره الكترونيكي تعاملي ( ميز كار كارگزاران رسمي بيمه ) به كليه جامعه كارگزاران رسمي بيمه ابلاغ و بر تطبيق اقلام تبليغاتي آنها با استانداردهاي تدوين شده ( در بازه زماني حداكثر ۶ ماه پس از ابلاغ ) تاكيد شد.
۱۳۹۵/۰۶/۰۶

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.