چالش عجیب ولی مهم صنعت بیمه در هند!

2016-08-27 15:19:55

آیین- کارشناسان بیمه در هند به منظور رشد خواستار تربیت نیروهای انسانی با استعداد در این حوزه هستند.

 

 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آببن، کارشناسان بیمه در کنفرانس سالانه موسسه بیمه هند  اظهار داشتند: صنعت بیمه در این کشور با چالش بزرگی در جذب و پرورش نیروهای انسانی با استعداد روبروست تا به پیشبرد این حوزه کمک کنند.

امروز صنعت بیمه هند در نقطه‌ای حساس به لحاظ جذب نیروهای جدید قرار گرفته چرا که جوانان این کشور دیگر تمایلی به تحصیل در این حوزه و فعالیت در آن ندارند این درحالیست که تعداد قابل توجهی از نیروهای ارشد مدیریتی طی چند سال آینده بازنشسته می‌شوند.

 کارشناسان بیمه در هند با بیان اینکه صنعت بیمه در این کشور شاهد پرورش نیروهای با استعداد در این حوزه نیست، بر این نکته تاکید دارند: پیشرفت در صنعت بیمه و داشتن عملکرد قابل قبول در آن نیازمند حضور نیروهای انسانی موثر است.

در بازارهایی همچون هند که فرایند رشد به سرعت در حال طی شدن است، ضرورت دارد صنعت بیمه در پرورش نیروهای جدید سرمایه گذاری کند. یکی از این اقدامات می‌تواند تمرکز بر آموزش و تربیت منابع انسانی و به کارگیری تکنولوژی‌های موجود در ارتقاء آموزش بیمه‌ای باشد.

به گزارش آسیا اینشورنس ریویو، موسسه بیمه هند در سال 1955 با هدف ارتقاء آموزش‌های حوزه بیمه و پرورش منابع انسانی در این کشور تاسیس شد. 

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.