همکاری بانک کشاورزی با دو شرکت بیمه

2016-08-28 11:15:55

آیین- قرارداد بانک کشاورزی با شرکت بیمه سینا جهت پوشش بیمه اعتباری خرید ماشین آلات کشاورزی نهائی شدو مذاکرات جهت انعقاد قرار داد با بیمه ایران ادامه دارد.


به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین، شهیدزاده مدیر عامل بانک کشاورزی در گفتگو با خبرنگار ما از توسعه روابط بانک کشاورزی و شرکتهای بیمه گر خبرداد و گفت:قرارداد بانک کشاورزی با شرکت بیمه سینا جهت پوشش بیمه اعتباری خرید ماشین آلات کشاورزی نهائی شد.

وی افزود: قرارداد ما با شرکت بیمه سینا نهایی شده است و همچنین با بیمه ایران نیز در حال مذاکره هستیم .

مدیر عامل بانک کشاورزی در این خصوص اذعان داشت:ما تلاش کردیم با قرار دادن پوشش بیمه اعتباری شرایط مناسبی را برای کشاورزان برای خرید ماشین الات کشاورزی فراهم آوریم.

به گفته وی در حال حاضر اگر کشاورز بخواهد به طور مثال کمباین خریدای کند باید حدود 600 میلیون تومان وثیقه داشته باشد که مطمئنا آنان را با مشکلات عدیده ای روبرو می کند.

شهیدزاده تشریح کرد: در صورتیکه کشاورزان در ارتباط با تهیه وثایق مشکل دارند می توانند با هماهنگی شرکتهای بیمه  که طرف قرارداد بانک کشاورزی هستند 50 درصد را بیمه اعتباری کنند تا مشکل وثیقه حل شود.

سهیدزاده اظهارداشت : یخش کشاورزی قابلیت های فراوانی جهت پوشش های بیمه ای دارد و ما بخش خصوصی را برای ورود به این عرصه تشویق می کنیم .

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.