بیمه اوقات فراغت جوانان هم کلید خورد!

2016-09-03 07:21:16

آیین- مدیرکل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان از رونمایی از بیمه اوقات فراغت جوانان تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان آبان ماه سامانه اوقات فراغت جوانان نیز به صورت آزمایشی عملیاتی شود.


به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین به نقل از فارس، محسن طلایی گفت: اقدامات لازم برای اجرایی شدن بیمه اوقات فراغت تقریباً نهایی شده و بسته‌ها آماده شده است تا در شورای عالی بیمه ایران مصوب و سپس وارد مرحله اجرایی شود.

وی ادامه داد: چند طرح جامع و کامل دیگر هم در کنار این طرح مطرح شد که هنوز قطعی نشده است و در صورت نهایی شدن فوق العاده بحث فراغت را در کشور رایج می‌کند در این طرح بیمه، تمام جوانان را پوشش سراسری می‌دهد.

مدیرکل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: امیدواریم تا دو هفته آینده بیمه اوقات فراغت عملیاتی شود و طرح دوم در انتظار تصویب در شورای بیمه و تأمین بودجه است که در صورت نهایی شدن اجرایی خواهد شد.

طلایی اظهار داشت: امیدواریم تا آخر آبان ماه نیز سامانه اوقات فراغت عملیاتی شود اما ابتدا در چند شهر به صورت پایلوت آزمایش می‌شود و پس از شناسایی مشکل‌ها و رفع آنها به صورت کامل در سطح ملی اجرایی خواهد شد.

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.