صدور آنلاین معرفی‌نامه درمان در مراکز تصویربرداری طرف قرارداد با بیمه‌کوثر

2016-09-06 06:18:21

آیین- سامانه صدور آنلاین معرفی‌نامه درمان مراکز تصویربرداری طرف‌قرارداد با بیمه‌کوثر در راستای افزایش رفاه و آرامش بیمه‌شدگان تحت‌پوشش شرکت بیمه‌کوثر و تسریع در روند ارائه خدمات به آن‌ها، در تهران راه‌اندازی شد.


به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های درمان بیمه‌کوثر؛ با راه‌اندازی این سامانه در مراکز طرف‌قرارداد، پرداخت هزینه‌های درمانی سهم بیمه‌کوثر به مراکز یادشده، به‌طور مستقیم صورت می‌پذیرد که این امر موجب تسهیل در روند امور بیمه‌شدگان خواهد شد.

جواد همایی عدم مراجعه مستقیم بیمه‌شدگان به‌منظور ارائه اسناد هزینه به واحد پرداخت خسارت بیمه‌کوثر جهت دریافت سهم خسارت خود را یکی از مزایای بهره‌برداری از این سامانه دانست و گفت: بیمه‌شدگان فقط با ارائه اصل کارت ملی و دستور پزشک معالج می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را در لحظه مراجعه به مراکز طرف‌قرارداد با بیمه‌کوثر (که در پرتال بیمه‌کوثر با نماد مشخص شده‌اند)، از مراکز تصویربرداری طرف‌قرارداد دریافت کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که باهمت و تلاش تیمی کارشناسان مدیریت فاوا و مدیریت بیمه‌های درمان این سامانه مورد بهره‌برداری قرارگرفت، یاداورشد: خدمات دندان‌پزشکی، عینک‌سازی، بینایی سنجی و آزمایشگاهی در مراکز طرف‌قرارداد نیز فقط با ارائه کارت ملی و بدون نیاز به دریافت معرفی‌نامه ، به بیمه‌شدگان محترم تحت‌پوشش بیمه‌کوثر ارائه می‌شود.

مدیر بیمه‌های درمان بیمه‌کوثر با بیان اینکه انشاالله با تلاش همکاران ساعی در دیگر شعب بیمه‌کوثر، این سامانه در سراسر کشور فراگیر خواهد شد، اظهارکرد: در آینده نزدیک مراکز رادیوتراپی، طب هسته‌ای، کلینیک‌های جراحی چشم و بیمارستان‌های طرف‌قرارداد در سراسر کشور به این سامانه خواهند پیوست.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.