سوال80/ در بیمه های مسئولیت کارفرما در مقابل کارکنان، اشخاص ثالث در پوشش اضافی خسارات وارده به اشخاص ثالث، چه کسانی هستند ؟

2016-10-01 04:31:28

آیین- آشنایی با بیمه های مسئولیت و حوادث، از ایجاد مشکلات و گرفتاری در روند فعالیت های روزمره جلوگیری می کند.

 

 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین، در روابط فی مابین کارفرما و کارکنان (مخصوصا پس از وقوع حادثه)، بیمه های مسئولیت نقش مهمی را ایجاد می کنندو در صورتی که کارفرمایان از این بیمه نامه به درستی استفاده کنند و به شرایط آن آگاه باشند، می توانند ضمن حفظ کسب وکار خود، از کارکنان و کارگران شان و دیگر اشخاص نیز حمایت موثری به عمل بیاورند. در ادامه سوالی در باره بیمه مسولیت ی کارفرما قابل مشاهده است . این سوال را شهرام تجزیه چی مشاور و مربی کسب و کار بیمه، پاسخ می دهد.

 

سوال: در بیمه های مسئولیت کارفرما در مقابل کارکنان، اشخاص ثالث در پوشش اضافی خسارات وارده به اشخاص ثالث، چه کسانی هستند ؟

پاسخ :هر شخصی که با کارفرما رابطه ی کاری مستقیم یا غیرمستقیم نداشته باشد شخص ثالث محسوب می شود. مطابق این تعریف، کارکنان پیمانکار(ان) شخص ثالث محسوب نمی شوند. همسایگان محل اجرای پروژه، بازدیدکنندگان از کارگاه، عابرین معابر مجاور کارگاه و ... شخص ثالث به حساب می آیند. در بیمه ی مسئولیت کارفرما فقط خسارت جانی به اشخاص ثالث با خرید کلوز مربوطه تا حدود مشخص شده در قرارداد تحت پوشش قرار می گیرد. برای پوشش مالی می بایست بیمه نامه ی مسئولیت در قبال اشخاص ثالث خریداری شود.

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.