معرفي نفرات منتخب مسابقه حجاب و عفاف شركت سرويس بيمه شهر

2016-09-11 11:04:42

آیین- نفرات منتخب اولين دوره از مسابقه عفاف و حجاب در سطح شهرداري تهران و شركت هاي تابعه به ميزباني شركت سرويس بيمه شهر در سازمان بازنشستگي شهرداري تهران برگزار و به نفرات برگزيده جوايزي اهدا شد.



به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین، اين مسابقه فرهنگي در چارچوب سوالاتي از كتاب «مساله حجاب» استاد شهيد مرتضي مطهري برگزار شد و از بين نفراتي كه بدرستي به سوالات مسابقه پاسخ داده بودند، 23 نفر به قيد قرعه به مناسبت بيست و سومين سالگرد تاسيس شركت سرويس بيمه شهر انتخاب شدند.

در اين مسابقه فرهنگي، بيش از 800 نفر، پاسخ سوالات مورد نظر را ارسال كرده بودند كه از ميان آنها، پاسخ هاي 700 نفر درست بود. با قرعه كشي انجام شده از بين نفرات برتر به قيد قرعه 23 نفر انتخاب شدند.

«عباس نظري» معاون اداري و منابع انساني و فرمانده بسيج شركت سرويس بيمه شهر در اين مراسم در سخناني ترويج، توسعه و تعميق فرهنگ عفاف و حجاب را وظيفه تمامي دستگاه هاي فرهنگي كشور دانست و افزود: حجاب و عفاف مانند گوهري است كه ارزش آن به واسطه قرارداشتن در درون صدف حفظ مي شود و بايد اين پاكدامني در رفتار، نگاه و كلام افراد نيز ديده شود.

در اين مراسم همچنين «كميل درويشي» مشاور مديرعامل سازمان بازنشستگي شهرداري تهران، برگزاري چنين مسابقه اي در يك نهاد مالي را به فال نيك گرفت و خواستار تداوم برگزاري چنين اقدامات فرهنگي براي ترويج و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب شد.

شركت سرويس بيمه شهر در تاريخ 29 ارديبهشت ماه سال 1372 به ثبت رسيد و بتدريج پوشش بيمه اي بخشي از نيازهاي شهروندان و همچنين خانواده شهرداري تهران را برعهده گرفت.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.