تسریع در وصول مطالبات معوق؛ اولویت مدیریت حقوقی بیمه ایران

2016-09-14 13:53:38

آیین- همایش سراسری کارشناسان حقوقی بیمه ایران با هدف هم اندیشی و تعامل بیشتر در تهران برگزار شد.

 

‌به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، آقای پورکاویان ضمن ابراز رضایت از روند وصول مطالبات معوق از سوی شعبه ها و واحد های اجرایی سراسر کشور، درباره برنامه های مدیریت حقوقی درسال جاری نیز گفت:‌ بر اساس تاکیدات رئیس هیات مدیره ومدیر عامل شرکت وهمچنین تکالیف مجمع عمومی مبنی بر اهمیت وصول مطالبات، وصول مطالبات بااستفاده از تمامی ظرفیت های قانونی بطور جدی پیگیری خواهد شد .

وی اضافه کرد : دفاع موثر از حقوق شرکت در دعاوی مطروحه به طرفیت بیمه ایران و اولویت بخشیدن به وصول مطالبات می تواند زمینه تسریع درکاهش مطالبات معوق را برای شرکت ایجاد کند.

پورکاویان با اشاره به بررسی عملکرد سال گذشته این مدیریت گفت : به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف این مدیریت عملکرد گذشته خود را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد تا دراجرای برنامه های آتی درسال جدید نظام مندتر عمل کنیم از اینرو جمع بندی نتایج این نشست در اختیارکارشناسان حقوقی در مدیریت های استانی و تهران قرار خواهد گرفت .

‌ بگفته مدیر حقوقی و امور قراردادهای بیمه ایران در این همایش همچنین مشکلات و معضلات کارشناسان حقوقی، بررسی شد و علاوه براین کارشناسان حقوقی با تازه ترین دیدگاه ها درحوزه حقوقی همانند نگاه علمی تر به جایگاه مدیریت حقوقی درشرکت و مسایل آموزشی و تخصصی آشنا شدند.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.