آغاز ثبت نام دوازدهمین آزمون سطح مقدماتی گواهینامه صلاحیت حرفه ای

2016-09-18 05:42:46

آیین - انجمن حرفه ای اقدام به برگزاری دوازدهمین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای می نماید.

به گزارش سایت تحلیلی خبری آیین و به نقل از روابط عمومی انجمن حرفه ای صنعت بیمه، به اطلاع کلیه علاقمندانی که موفق به شرکت در آزمون صلاحیت حرفه ای نشده اند می رساند، دوازدهمین آزمون صلاحیت حرفه ای، روز جمعه (05 آذرماه 95) در سطح مقدماتی و بصورت تستی برگزار خواهد شد.
کلیه افرادی که دارای مدرک دیپلم با دو سال سابقه کار در حوزه بیمه و یا فوق دیپلم و بالاتر هستند می توانند در این آزمون شرکت نمایند. بر اساس این گزارش کسب اعتبار بالاتر حرفه ای در کل صنعت و در بين فعالان بازار بیمه و همچنین فرصت دستيابي به جايگاه هاي شغلي بالاتر از مزایای دریافت این گواهینامه می باشد.
علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در این آزمون، بر روی فرم ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای در قسمت چپ سایت کلیک نموده و پس از تکمیل فرم مربوطه و واریز هزینه شرکت در آزمون بصورت اینترنتی و دانلود منبع آزمون در مرحله آخر، ثبت نام خود را قطعی نمایند.
ثبت نام تا دوهفته قبل از زمان برگزاری آزمون امکان پذیر خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت اطلاع از سرفصل موارد امتحانی این آزمون به قسمت گواهینامه صلاحیت حرفه ای - سرفصل آزمون مراجعه نمایند.
این گزارش می افزاید، به افرادی که موفق شوند در این آزمون نمره قبولی دریافت کنند گواهینامه معتبر صلاحیت حرفه ای صنعت بیمه در سطح مقدماتی اعطا خواهد شد.
یادآور می شود هزینه شرکت در آزمون برای کلیه اعضاء محترم انجمن حرفه ای و افرادی که در دور قبل در این آزمون شرکت نموده و موفق به کسب نمره قبولی نشده اند بصورت رایگان، برای دانشجویان پس از ارائه مدارک دانشجویی، مبلغ 50 هزار تومان و برای سایر افرادیکه که دارای شرایط مذکور نمی باشند مبلغ 150 هزار تومان می باشد که بصورت اینترنتی قابل پرداخت می باشد.
گفتنی است این آزمون علاوه بر شهر تهران در شهرهای اصفهان، تبریز، ساری، شیراز، کرمان و مشهد نیز به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

 

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.