بیمه سامان ۴۲۰ ریال به سهامداران سود داد

2016-09-19 04:46:37

آیین - مجمع عمومی عادی سالانه بیمه سامان برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ۹۴ برگزار شد./به پیشنهاد هیات مدیره و تایید سهامداران مقرر شد از محل سود قابل تخصیص ۴۲۰ ریال به ازای هر سهم بین صاحبان سهام تقسیم شود که از سود تقسیم شده، مبلغ ۱۲۰ ریال پرداخت و مابقی به عنوان مطالبات سهامداران در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری آیین به نقل از وابط عمومی بیمه سامان؛ مجمع عمومی عادی سالانه به طور فوق العاده شرکت با حضور بیش از 88 درصد سهامداران روز پنج شنبه، بیست و پنجم شهریور ماه برگزار و گزارش هیات مدیره به استماع ایشان رسید.
در این مجمع که با حضور علی ضیایی به عنوان رئیس مجمع، خسرو فخیم هاشمی و یوسفعلی شریفی نماینده بانک سامان به عنوان ناظرین در محل هتل سیمرغ تهران برگزار شد گزارش فعالیت یک ساله شرکت ارائه و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی صورت های مالی به تصویب سهامداران رسید.
علی ضیایی ضمن قدردانی از سهامداران به دلیل یک سال حمایت از این شرکت و بیان دلیل تاخیر در برگزاری مجمع که ناشی از مراحل قانونی ثبت افزایش سرمایه بود گفت: شرکت بیمه سامان تمام همت و تلاش خود را به کار گرفته تا یکی از شفاف ترین و فنی ترین شرکت های بیمه ای کشور باشد. با این دیدگاه و برنامه ریزی های بلند مدت توانسته تعهدات خود در قبال بیمه گذاران، ذی نفعان قانونی و سهامداران را ایفاء نماید و این مهم با توسعه دانش حرفه ای، بهره گیری از تجارب بین المللی، مد نظر قراردادن سیاست های اقتصادی کلان کشور، توجه به نیازهای بازار و ارتقاء سطح خدمات برای بیمه گذاران و البته توسعه نیروهای انسانی متخصص و کارآمد میسر گردیده است.
احمدرضا ضرابیه، مدیر عامل بیمه سامان نیز با تاکید بر گشایش های اخیر اقتصادی و افزایش تعاملات جهانی گفت: به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی صنعت بیمه باید اصول حرفه ای این صنعت در سطح بین المللی را پیاده سازی و توان رقابتی خود را برای کسب سهم از بازارهای جهانی ارتقاء بخشد که این امر مستلزم آموزش­های به ­روز برای سرمایه های انسانی، توسعه زیرساختهای خلاقیت و فناوری و آشنایی کامل با اصول مدیریت شرکتهای بیمه با بهره گیری عملی از مبانی علمی و اکچوئری و ارزیابی ریسک با نگاه فنی است.
وی افزود : این شرکت همچنین شناخت بازار، درک صحیح نیازهای مشتریان و ارائه راه حل های مدیریت ریسک برای صنایع و شرکتهای تولیدی را حائز اهمیت دانسته و در حال حاضر تیم­های فنی و بازاریابی بیمه سامان برنامه های گسترده ای برای شناسایی نیازهای بیمه ­ای حرفه­ های مختلف و مطالعه برای شناسایی ریسک های آنها و ارائه راه حل های کارآمد بیمه­ای با بهره گیری از مشاورین داخلی و بین المللی برنامه­ریزی نموده­اند که این موضوع نهایتا موجب بهبود کیفیت فعالیت های بیمه در سطح کشور و ارتقاء استانداردهای خدماتی شرکت و صنعت بیمه خواهد بود.
مدیر عامل بیمه سامان ضمن تأکید بر اینکه سرمایه اصلی شرکت بیمه سامان نیروهای انسانی آن است، گفت: بیمه سامان برنامه جامعی برای توانمندسازی نیروهای انسانی خود و بهره گیری از نخبگان تدارک دیده است و با توجه به تحولات اقتصادی کشور و حضور شرکتهای خارجی، آموزش حرفه ای و تخصصی نیروی انسانی جزو  اولویت های شرکت است.
در پایان جلسه به پیشنهاد هیات مدیره و تایید سهامداران مقرر شد از محل سود قابل تخصیص 420 ریال به ازای هر سهم بین صاحبان سهام تقسیم شود که از سود تقسیم شده، مبلغ 120 ریال پرداخت و مابقی به عنوان مطالبات سهامداران در نظر گرفته شود.

 

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.