باجه بیمه‌ای کوثر راه‌اندازی ‌می‌شود

2016-09-27 08:26:53

آیین - مدیرعامل بیمه کوثر جنوب شرق کشور از راه‌اندازی باجه‌های بیمه‌ای بیمه کوثر برای تسهیل در روند کاری بیمه شدگان درمان خبر داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری آیین و به نقل از فارس، محمد دهقانی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت 6 مهر سالروز ثبت و تأسیس شرکت بیمه کوثر اظهار داشت: شرکت بیمه کوثر در 6 مهر ماه 89 در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و در 27 مهر ماه همان سال موفق به اخذ مجوز پروانه تسیس و فعالیت خود از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران شد.
وی ابراز داشت: شعبه کرمان بیمه کوثر نیز در آبان‌ماه سال 1390 افتتاح شد و در حال حاضر با 28 نمایندگی در سطح استان فعالیت می‌کند.
دهقانی‌پور با اشاره به اینکه شرکت بیمه کوثر وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است، افزود: این شرکت خدمات بیمه‌ای به مجموعه نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و تمام بازنشستگان نیروهای مسلح همراه با خانواده آنها در حوزه‌های مختلف بیمه‌ اشخاص، اموال، مسؤولیت و مهندسی ارائه می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: بیمه کوثر در حال حاضر علاوه بر ارائه خدمات به نیروهای مسلح، به دیگر آحاد جامعه نیز با همان تعرفه و تعهد ارائه خدمت می‌کند.
دهقانی‌پور ابراز داشت: شرکت بیمه کوثر با توانمندی بالایی وارد صنعت بیمه‌ای کشور شد و در حال حاضر رتبه پنجم را میان 29 شرکت‌ بیمه‌ای خصوصی در کشور دارد.
مدیرعامل بیمه کوثر جنوب شرق کشور بیان داشت: شعبه کرمان بیمه کوثر در شش ماه نخست امسال 14 هزار و 438 فقره بیمه‌نامه با ارزش 92 میلیارد ریال صادر کرده است.
دهقانی‌پور ادامه داد: همچنین در شش ماهه امسال 974 پرونده خسارتی با ارزش ریالی 57 میلیارد و 700 میلیون ریال خسارت توسط شعبه کرمان بیمه کوثر پرداختت شده است.
وی از رشد بیمه‌ای شش ماهه اول سال جاری به میزان 25 درصد در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: این آمار بدون احتساب مجموعه نیروهای نیروهای مسلح است.
دهقانی‌پور افزایش فروش بیمه‌های زندگی به ویژه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری را از برنامه‌های بیمه کوثر عنوان کرد و ادامه داد: بیشترین فروش را در زمینه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری داریم.
وی همچنین از راه‌اندازی باجه‌های بیمه‌ای بیمه کوثر برای تسهیل در روند کاری بیمه شدگان درمان خبر داد و خاطرنشان کرد: با استفاده از این باجه‌ها، بیمه شده بدون مراجعه به شرکت بیمه در تمام ساعات شبانه روز می‌تواند تمام مراحل تأیید برگه بستری، احراز هویت و صدور معرفی نامه بیمارستانی را در بیمارستان‌های خصوصی طرف قرارداد در کل کشور انجام دهد.
دهقانی‌پور بیان داشت: با راه‌اندازی این باجه‌ها دیگر نیازی به مراجعه بیمه شده به شرکت بیمه نیست و به زودی نخستین باجه در بیمارستان راضیه‌فیروز کرمان راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود: طرح تأمین آتیه فرزندان بازنشستگان و شاغلان نیروهای مسلح به عنوان یکی از طرح‌های حمایتی در شرکت بیمه کوثر تعریف شده و علاوه بر مجموعه نیروهای مسلح به سایر آحاد جامعه نیز در حال ارائه است.
دهقانی‌پور ابراز داشت: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های بیمه کوثر در حوزه پرداخت غرامت بیمه عمر و حوادث نیروهای مسلح بوده که برای سرپرست بدون شرط سنی زیر پوشش است.
مدیرعامل بیمه کوثر جنوب شرق کشور گفت: صدور اقساطی بیمه‌های اتومبیل از جمله طرح‌های دیگر بیمه کوثر است که به صورت وکالت کسر از حقوق انجام می‌گیرد.
وی عنوان کرد: شبکه فروش شرکت بیمه کوثر در حال حاضر در کل کشور با 31 شعبه، یک هزار نمایندگی حقیقی و هشت شرکت حقوقی در یک هزار  260 نقطه فعالیت می‌کنند.
دهقانی‌پور تصریح کرد: 28 دفتر نمایندگی و یک دفتر حقوقی در صنایع فولاد مربوط به استان کرمان است.  
وی ابراز داشت: نخستین و تنها دارنده مجوز بیمه پرتاب ماهواره به فضا در خاورمیانه، بیشترین صدور بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری در صنعت بیمه کشور از دستاوردهای انحصاری شرکت بیـمـه کوثر محسوب می‌شوند.

 

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.