مدیرعامل بیمه سلامت ایران: نظام بیمه سلامت باز مهندسی شود

2016-09-28 05:03:31

آیین - مدیرعامل بیمه سلامت ایران گفت: امیدواریم با همت کارکنان این مجموعه، نظام بیمه سلامت مقتدر، کارآمد و اثربخش را باز مهندسی کنیم.

به گزارش سایت تحلیلی خبری آیین و به نقل از ایرنا محمدجواد کبیر شبانگاه سه شنبه در آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی هنری بانوان بیمه سلامت ایران در باغ فتح آباد کرمان با اشاره به توانمندی نیروی انسانی موجود در بیمه سلامت افزود: امیدواریم با کمک کارکنان بیمه سلامت خلاء های بیمه ای را بازنگری کنیم.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: این سازمان امروز در آستانه شرایطی خطیر و تصمیمی بزرگ برای انجام ماموریتی بسیار بزرگ قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: بیمه سلامت مدعی و وکیل مردم برای استیفای حقوق آنهاست که این ادعا باید از کارکرد این سازمان و بر اساس آمار و اقدامات انجام شده استخراج شود.
وی گفت: بیمه سلامت کلیدی ترین و تاثیرگذارترین سازمان در بخش نظام سلامت کشور است.
وی اظهار کرد: امروز با برگزاری جشنواره فرهنگی هنری بانوان بیمه سلامت توانستیم پیام فرهنگیمان را در مجموعه خانواده بیمه سلامت به استان ها منتقل کنیم.
وی با بیان اینکه بیمه سلامت می تواند دیده بان خوبی در مدیریت منابع موجود باشد اظهار کرد: این دیده بانی نیازمند عقلانیت و خردورزی همراه با دانش و شعور است.
وی با اشاره به اینکه بیمه خدمات درمانی در سال 91 به سازمان بیمه سلامت تبدیل شد افزود: مسئولان از بیمه سلامت انتظاراتی دارند که بخشی از این انتظارات برآورده شده، بخشی در حال برآورده شدن و بخشی نیز برآورده نشده است.
وی افزود: وجود شور و نشاط در بین بانوان کارمند بیمه سلامت امید می دهد که این افراد می توانند در پیشبرد برنامه های پیش روی این سازمان کار و فعالیت کنند.
نخستین دوره مسابقات فرهنگی هنری بانوان سازمان بیمه سلامت ایران با معرفی برگزیدگان شبانگاه سه شنبه در باغ فتح آباد کرمان پایان یافت.
بانوان کارمند سازمان بیمه سلامت در رشته های عکاسی، نقاشی، نهج البلاغه، حفظ جزء 30 قرآن کریم، قرائت قرآن کریم و خوشنویسی طی روزهای ششم و هفتم مهر سال جاری به رقابت پرداختند.
54 نفر از بانوان بیمه سلامت در مسابقات نهایی نخستین دوره مسابقات فرهنگی هنری زنان بیمه سلامت شرکت کردند که از این تعداد 18 نفر در رشته نهج البلاغه، 9 نفر در رشته عکاسی، هشت نفر در رشته های خوشنویسی و قرائت قرآن کریم و هفت نفر در رشته حفظ قرآن و شش نفر در رشته نقاشی حضور یافتند.

 

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.