بیمه‌کوثر شرکتی پویا در عرصه خدمات‌رسانی

2016-10-03 12:20:40

آیین- شرکت بیمه‌کوثر با تلاش مضاعف معاونان، مدیران، کارکنان و نمایندگان حقیقی و حقوقی توانست به‌عنوان شرکتی پویا و فعال در عرصه خدمات‌رسانی به آحاد جامعه گام برداشته و حایز سطح یک توانگری مالی گردد.

 


به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ مدیرعامل شرکت در حاشیه مراسم ششمین سالروز بیمه‌کوثر، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: حرکت معاونان، مدیران، کارشناسان ستاد و شعب و نمایندگان در چارچوب استراتژی‌ها و فرایندهای مدون شرکت عامل دستیابی بیمه‌کوثر به سطح یک توانگری مالی گردید.

مجید مشعلچی‌فیروزآبادی با بیان اینکه بهره‌مندی از نیروهای‌متعهد موجبات اعتلای شرکت و جلب رضایت بیمه‌گذاران را با شتابی فراتر از انتظار فراهم کرد، خاطرنشان‌کرد: مدیران با بهره‌مندی از کارکنان باتجربه و تفویض اختیارها به کارکنان شایسته توانستند در رشد و بالندگی شرکت نقش موثری را ایفا کنند.

وی تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به ذی‌نفعان را یکی از عوامل اصلی افزایش رضایت‌مندی آن‌ها برشمرد و بیان‌کرد: با بهره‌مندی از تفکر راهبردی و تامین زیرساخت‌های لازم می‌توان به یک نقطه مطلوب و ارزشمند در عرصه خدمت‌رسانی برسیم.

مدیرعامل شرکت گفت: تمام سعی و تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت تا روند روبه‌رشد و تعالی خود را باتوجه‌به به نامگذاری هوشمندانه سال1395 توسط مقام معظم رهبری حفظ کرده و رسیدن به چشم‌انداز 1404 ترسیم شده شرکت و معرفی بیمه‌کوثر به‌عنوان بهترین بیمه‌گر خصوصی در ارائه خدمات و توانمندترین نهاد بیمه‌ای از نظر مالی و قبول بیمه‌های اتکایی را جز اهداف اصلی خود قرار داده است.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.