فرهنگ سازی بیمه منازل و مزارع در مواجهه با سیل جدی گرفته شود

2016-10-04 06:13:27

 

آیین- استاندار گلستان با اشاره به خساراتی که سیل اخیر به شهرستان کردکوی وارد آورد، اظهار کرد: باید فرهنگ سازی لازم جهت بیمه منازل روستائی و مزارع کشاورزی صورت گیرد تا بیمه در سریع ترین زمان ممکن نسبت به جبران خسارات وارده اقدام کند.

 

 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از ایسنا،منطقه گلستان،دکتر حسن صادقلو در جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و عزاداری امام حسین (ع)، تصریح کرد: خوشبختانه تفاهمات خوبی در زمینه بیمه وجود دارد که حتی به عادی ترین مردم هم در روستاها فشار مالی نمی آورد و مدیران باید با ایجاد جاذبه زمینه را برای تمایل مردم به بیمه منازل و مزارع فراهم آورند.

وی خاطر نشان کرد: بیمه منازل را با توجه به نتایج مثبت و آرامش روانی شهروندان باید جدی گرفت و با استفاده از همه ظرفیت های موجود در راستای آن گام برداشت.
وی افزود: باید برنامه مدیریت جامع سیل در این شهرستان تدوین شود و بر اساس آن نقاطی که نیاز به پل، دیواره سازی، لایروبی، ایستگاه هایی برای آرام سازی رودخانه و طرح های آبخیز داری است مشخص شود.

وی یادآورشد: ممکن است برخی از سیل زدگان هنوز در شرایط اسکان مناسب قرار نداشته باشند که باید به فوریت شناسایی و با تامین منابع مالی نسبت به مقاوم سازی منازل آنها اقدام شود.
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت مسیر سیل زده در شهرستان کردکوی، گفت: این جاده معبری ملی و کشوری است و سیل اخیر هشداری برای مدیریت صحیح در این مسیر بود و باید مسئله گرفتگی پل ها در این مسیر هرچه سریعتر رفع شود.

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.