هفت راهبرد بیمه ملت اعلام شد

2016-10-10 14:38:42

آیین-دکتر ابراهیم پور، مدیرعامل محترم بیمه ملت در پیامی خطاب به مدیران، کارکنان و نمایندگان بیمه ملت، هفت محور راهبردی شرکت را تشریح کرد.

 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، متن پیام دکتر ابراهیم پور، مدیرعامل محترم بیمه ملت به شرح ذیل است:

همکاران گرامی
بیمه ملت، شرکتی است با ویژگی های منحصر به فرد و قابلیت هائی همچون توانگری مالی سرآمد، بهره مندی از بستر فناوری اطلاعات پیشرو، تنوع محصولات بیمه ای، مدیران، کارشناسان و کارکنان حرفه ای و نمایندگان آگاه و متخصص.


حفظ و تعالی این نقاط قوت و رفع کاستی های احتمالی، وظیفه ای است که بدون انسجام سازمانی، دانش افزایی مستمر، شفافیت، پاسخگویی دقیق، مسئولیت پذیری، مشتری مداری و رعایت حقوق ذینفعان مهیا نمی شود.
اکنون که به لطف خداوند متعال توفیق خدمتگزاری را بعنوان مدیر عامل شرکت بیمه ملت کسب نموده ام، ضمن تشکر از مجموعه مدیران، کارکنان و نمایندگان ارجمند که با پیام های تبریک ارسالی بنده را مورد لطف و محبت خود قرارداده اند؛ اعلام می نمایم که فصل جدیدی آغاز گشته و برای بهبود جایگاه شرکت بیمه ملت در صنعت بیمه، ضروری است سخت کوشی و دلسوزی سرلوحه کارها قرار گیرد و کارکنان و نمایندگان فهیم با عزمی دوچندان و همتی مضاعف، در انجام وظایف محوله، معرفی شرکت و تکریم مشتریان اقدام نمایند و سهم مناسبی از بازار صنعت بیمه که درخور شرکت بیمه ملت می باشد را به خود اختصاص دهند.


تقویت اعتماد و اطمینان فی مابین شبکه فروش و ستاد شرکت و همکاری و ارتباط صمیمانه بین مدیران و زیرمجموعه آنان امری ضروری و مورد تاکید است. انجام مجدانه وظایف و رعایت حقوق متقابل از سوی اعضای خانواده بزرگ بیمه ملت می تواند امید و اعتماد را تقویت کرده و موفقیت های جدید را به ارمغان آورد.


بدیهی است، پیمودن مسیری که در پیش رو داریم و رسیدن به اهداف مدنظر در کنار اتخاذ استراتژی های جدید نیاز به زمان واجرای برنامه های راهبردی و عملیاتی سنجیده، هدفمندی دارد که در همین راستا لازم می بینم محورهای هفتگانه راهبردی مدنظر خود را جهت آگاهی مدیران، کارکنان و شبکه فروش به شرح ذیل اعلام دارم. قطعا واحد طرح و توسعه با همکاری مدیران و کارشناسان واحدهای ذیربط می بایست برنامه های لازم جهت تحقق هریک از محورهای مطروحه را تدوین و به مورد اجرا گذارند و روند پیشرفت برنامه ها را بطور مستمر گزارش دهند. این محورهای هفت گانه عبارتند از:

1-پذیرش ریسک توسعه پورتفوی بیمه ای متناسب با سرمایه و توانگری مالی شرکت و ارتقا جایگاه بیمه ملت در رتبه بندی شرکت های بیمه با تاکید بر مدیریت ریسک و حضور موثر در بازار صنعت بیمه از طریق شناخت صحیح بازار و رقبا، استفاده از فناوری های نوین، ارائه محصولات جدید متناسب با نیاز مشتریان، نرخ دهی مناسب، و پاسخگویی و تبلیغات هدفمند و ......
2-برقراری حاکمیت شرکتی و حفظ حقوق تمامی ذینفعان شرکت از جمله سهامداران خرد
3-توسعه و ارتقاء شبکه فروش از طریق ارائه آموزش های تخصصی، اقدامات حمایتی و پشتیبانی بموقع و موثر از نمایندگان و بدنبال آن رفع مشکلات و رونق بخشیدن به کسب و کار آنها
4-حفظ و ارتقا سرمایه های انسانی ارزشمند شرکت از طریق آموزش، اجرای طرح های انگیزشی و مشارکتی، اصلاح ساختار و تکمیل مدیران کلیدی و عملیاتی و افزایش کارایی و اثربخشی آنان در جهت تحقق اهداف شرکت
5-توجه خاص به نیازهای مشتریان از طریق ارائه خدمات مناسب بیمه ای در هنگام انتخاب محصول در جریان فرآیند صدور و خسارت و ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان و به حداقل رساندن شکایات با محوریت قراردادن شفافیت، پاسخگویی و رعایت انصاف
6-حفظ توانگری مالی شرکت در سطح یک و بالاتر از 200 درصد با محوریت عملیات بیمه گری
7-رعایت بهداشت حقوقی و وصول مطالبات شرکت با پیگیری و تعامل بین مجموعه ستاد و شبکه فروش


در پایان از همه همکاران و همراهان می خواهم برای پیشبرد اهداف سازمان، افزایش بهره وری، ارتقا برند بیمه ملت و گسترش منطقی سهم بازار دست در دست هم نهاده تا موفقیتی بزرگ را رقم بزنیم.
علیرضا ابراهیم پور
مدیرعامل بیمه ملت

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.