بيمه ديجيتال وارد بازار مصر شد

2016-10-15 07:43:57

آیین - يك شركت بيمه در مصر براي نخستين بار توانست مجوز فروش بيمه به صورت ديجيتال را كسب كند.

به‌ گزارش سایت تحلیلی خبری آیین به نقل از صنعت بیمه؛ منا اینشورنس نوشت:شركت بيمه "سوئز كانال" نخستين شركت بيمه در مصر است كه از طريق امضاي ديجيتال مي تواند محصولات بيمه اي خود را به صورت آنلاين به فروش برساند.
طبق اين گزارش اين شركت با اين مجوز و استفاده از امضاي الكترونيك مي‌تواند عملياتهاي ديجيتال خود را انجام دهد. اين مجوز توسط سازمان "توسعه اينفوكام" اين كشور، به اين بيمه گر مصري اعطا شده است.
"احمد شائب" مديركل بيمه "سوئز كانال" در اين باره گفت كه اين شركت به دنبال استفاده از مزاياي اين مجوز است كه اخيرا توسط سازمان نظارت مصر نهايي شده است. از اين طريق مي توانيم بيمه نامه هاي خود را به صورت آنلاين صادر و با استفاده از مكانيسم ديجيتال به فروش برسانيم.
او در ادامه گفت كه شركت ما از اين طريق اقدام به فروش بيمه سفر خواهد كرد و بعد به سرعت بيمه شخص ثالث را نيز به صورت ديجيتال به فروش خواهيم رساند.
به گفته اين مقام مصري، بيمه سفر از طريق آژانس هاي مسافرتي و كارگزاران بيمه توزيع خواهد شد.
اين مدير صنعت بيمه در ادامه تاكيد كرد كه گروه بيمه كانال سوئز در نظر دارد تا پايان سال مالي جاري كه به ماه ژوئن 2017 منتهي مي شود، 650 ميليون پوند مصر (73.2 ميليون دلار) حق بيمه خالص دريافت كند. طبق گزارش هاي منتشر شده اين شركت مصري در سال مالي 2014 و 2015 حدود 616 ميليون پوند مصر حق بيمه جمع آوري كرده بود؛ اين رقم در سال پيش از آن 481 ميليون پوند مصر گزارش شده بود.
احمد شائب بر اين باور است كه فروش بيمه ديجيتال مي تواند شركت متبوعش را به دستيابي به ادهدافش كمك كند

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.