سمينار دو روزه مديريت ريسك سوانح طبيعي برگزار شد

2016-10-19 06:02:41

آیین - سمينار دو روزه مديريت ريسك سوانح طبيعي (CAT RISK MANAGEMENT) با حضور كارشناسان بيمه و بيمه اتكايي شركت هاي بيمه و با همكاري شركت بيمه اتكايي SCOR فرانسه در روزهاي ۲۶ و ۲۷ مهرماه در پژوهشكده بيمه برگزار شد.

به نقل از سایت تحلیل خبری آیین و به گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين المللي بيمه مركزي، هدف از برگزاري اين دوره آموزشي ارائه اطلاعات تخصصي پيرامون اصول مدلسازي ريسك سوانح طبيعي و كاربرد مدلهاي تخمين خسارت در مديريت ريسك سوانح طبيعي با تكيه بر نمونه‌ها و شواهد موردي از اقصي نقاط جهان است.
بنا بر اين گزارش، تاثير كيفيت داده‌ها و اطلاعات بكار برده شده در مدلسازي سوانح، مدل‌هاي تخمين خسارت و تاسيسات صنعتي و مدل تخمين خسارت اسكور براي ايران از مهمترين محورهاي مورد بحث در اين سمينار است.
همچنين در اين سمينار موضوعاتي چون استفاده از مدلهاي تخمين خسارت در بيمه و بيمه اتكايي، نكات فني و علمي مدلسازي ريسك سوانح در ايران و چالشها و مثالهاي جهاني در تخمين ريسك سوانح تاسيسات صنعتي و استفاده از مدلهاي تخمين خسارت به بحث گذارده خواهد شد.
گفتني است مطالب اين سمينار پس از مصوبه مجلس شوراي اسلامي پيرامون تاسيس صندوق بيمه همگاني حوادث طبيعي بسيار حائز اهميت خواهد بود و براي مديران بيمه اتكايي كليه شركت هاي بيمه ايراني نيز قابل استفاده است.

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.