حضور 180 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در کیش

2016-10-29 14:32:30

آیین - مدیر برپایی سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری گفت:150 شرکت داخلی و 30 شرکت خارجی از 10 تا 13 آبان ماه در این نمایشگاه به میزبانی جزیره کیش حضور دارند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری آببن و به نقل از ایرنا، آریا حمیدیان ، هدف از برپایی این نمایشگاه را همگرایی در راستای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی همکاری و ارتباط بیشتر عنوان کرد وافزود: این امر لازمه تحقق برنامه ششم توسعه است.
وی تصریح کرد : در این نمایشگاه نمایندگان بخش های اقتصادی دولتی ، بخش خصوصی و همچنین بنگاه های خارجی علاوه بر همکاری راهکارهای رونق اقتصادی ، موانع و مشکلات پیش روی در پسا برجام را بررسی می کنند.
حمیدیان مناطق آزاد را بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذاری خارجی به ویژه ایرانیان خارج از کشور دانست و گفت : این جذب با هدف توسعه هر چه بیشتر صورت می گیرد .
وی حضور نمایندگان شرکت های خارجی را گامی مهم در توسعه روابط اقتصادی و تجاری بین کشورها عنوان کرد و افزود :30 شرکت خارجی از کشور های ایتالیا، سوئیس ،هندوستان، ترکیه، امارات متحده عربی ، فرانسه، گرجستان، مالزی، انگلستان به همراه 150 شرکت داخلی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت .
مسئول برگزاری سومین همایش بورس ، بانک ، بیمه و خصوصی سازی از برگزاری همایش 2 روزه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 11 و 12 ابان ماه با عنوان ' سرمایه گذاری و توسعه در ایران' خبر داد و افزود : 12 پنل تخصصی با حضور بیش از 60 سخنران ، اقتصاد دان و صاحب نظر کشورها در حوزه های مرتبط در طول این همایش برگزار خواهد شد .
وی افزود : مقررات جذب سرمایه گذاری خارجی ، آینده پژوهی و کارگاه تخصصی تامین مالی توسعه از جمله کارگاه هایی هستند که با حضور متخصصان و صاحب نظران این حوزه برگزار خواهد شد .
استقرار حاکمیت شرکت در هلدینگ های صنعتی ، استراتژی فعالیت بیمه ای در مناطق ازاد ، افق فرصت های سرمایه گذاری در استان اصفهان ، تامین مالی بین المللی در دوران پسا برجام ، تامین مالی گردشگری با رویکرد هتل سازی ، راهکارهای تامین مالی از طریق بورس اوراق بهادارتهران با نگاهی به توسعه بازار بدهی ایران و جهان از جمله عناوین نشست های تخصصی است که حمیدیان بدان اشاره کرد.
وی افزود : معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کیش، تامین مالی پروژه های زیرساختی عمرانی و روش های تامین مالی از طریق صندوق های خطر پذیر در اقتصاد های نو ظهور و صنعت بیمه از دیگر نشست های تخصصی دیگر این رویداد هستند .
وی به حضور پررنگ رسانه های خارجی در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود : رسانه هایی همچون بلومبرگ، شین هوا چین ، تلویزیون TRT ترکیه، تلویزیون المیادین لبنان، خبرگزاری تیمای انگلستان ،NHK ژاپن از جمله رسانه های خارجی دعوت شده به این رویداد هستند.
ستاد توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، سازمان بورس و اوراق بهادار، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری ، خانه اقتصادی ایران ، سازمان منطقه آزاد کیش ، شورای عالی مناطق آزاد ، سازمان خصوصی سازی ، دانشگاه صنعتی شریف ، سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران از جمله دستگاه های همکار در برگزاری این نمایشگاه هستند .
آئین افتتاحیه سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه عصر دوشنبه در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس کل بیمه مرکزی و رئیس سازمان خصوصی سازی کشور ، فعالان حوزه اقتصادی کشور و مسئولان محلی در مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس برگزار می شود .

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.