آتش سوزی انبار موتورسیکلت درمیدان گمرگ مهار شد

2016-11-01 10:47:43

آیین - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک انبار موتورسیکلت در میدان گمرک خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان این حریق بدون هیچ مصدومیتی مهار شد.

به گزارش سایت تحلیلی - خبری آیین و به نقل از ایرنا، سید جلال ملکی روز سه شنبه گفت: ساعت 9:26 دقیقه امروز وقوع حادثه آتش سوزی یک ساختمان تجاری در میدان گمرگ نرسیده به خیابان انبار نفت، به سامانه 125 اعلام و ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در طبقه منهای یک این ساختمان تجاری بطور ناایمن تعداد زیادی انواع موتورسیکلت نو و اسقاطی نگهداری می شد که به دلیل نامشخصی طعمه حریق شدند.
ملکی با بیان اینکه دود زیادی طبقات این ساختمان سه طبقه تجاری را فرا گرفته بود، خاطرنشان کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات فنی لازم موفق شدند در ساعت 11:30 دقیقه شعله های حریق را مهار و آتش سوزی را خاموش کنند.
وی با اشاره به اینکه در این حادثه تلفان جانی وجود نداشت تصریح کرد: در این آتش سوزی خسارات مالی سنگینی به این انبار موتور سیکلت وارد شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت : علت اصلی وقوع آتش سوزی در دست بررسی کارشناسان سازمان آتش نشانی است .

دسته بندی:
حوادث

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.