بررسی کمپین پیشنهادی صدا و سیما برای کاهش تلفات جاده ای

2016-11-02 09:57:51

آیین - مهدوی مهر: صدا و سیما و صنعت بیمه می توانند با همکاری در اجرای یک کمپین پنجساله با تبلیغات و اطلاع رسانی  برای کاهش تلفات جاده ای مشارکت موثر داشته باشند.

به گزارش سایت تحلیلی - خبری آیین و به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران، عباس مهدوی مهر مدیرکل بازرگانی صدا و سیما که در جلسه بررسی طرح پیشنهادی صدا و سیما برای کاهش تلفات جاده ای در محل سندیکای بیمه گران ایران سخن می گفت با اشاره به سه عامل جاده ، اتومبیل  و انسان در بروز سوانح رانندگی ، اظهار داشت:  مدتهاست که بحث تعداد بالای کشته شدگان سوانح رانندگی یک موضوع مهم است. برای کاهش آن تلاش هایی شده است اما کافی نیست. بررسیهای ما نشان می دهد در سه عنصری که در تلفات جاده ای نقش دارند در خصوص خودرو ها و جاده ها  با روند فعلی تا ده سال آینده اتفاق تاثیر گذاری نخواهیم داشت. با این شرایط تنها عامل انسانی باقی می ماند و در این حوزه تنها با فرهنگ سازی می توان به نتایجی دست یافت.
مدیرکل بازرگانی صدا و سیما اعلام کرد: صدا و سیما آمادگی دارد که با آسیب شناسی موضوع و استفاده از تجربیات صنعت بیمه برای تغییر  رفتار عابر، راننده و سرنشین اقدامات تبلیغی  و فرهنگی گسترده ای انجام دهد و در شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی  برنامه های در قالب تیزر، رپرتاژ آگهی، آگهی  و آرم آگهی  تولید و پخش نماید.
مهدوی مهر از  عزم جدی صدا و سیما برای کاهش تلفات جاده ای خبر داد و افزود: ناظر در این کمپین می تواند صنعت بیمه باشد و سازمان صدا و سیما حاضر است براساس نظرات پیشنهادی این صنعت عمل کند.
در این جلسه مقرر شد طرح پیشنهادی صدا و سیما برای فرهنگ سازی در جهت کاهش تلفات جاده ای  در جلسه ای با حضور مدیران شرکت های بیمه ای مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.