برنامه‌های بیمه ایران برای بهبود شاخص‌های توسعه

2016-11-08 04:51:13

آیین - حداکثرسازی شفافیت و کاهش فساد، افزایش سرعت ارایه خدمات، افزایش توانگری مالی و معرفی محصولات جدید بیمه‌ای از جمله مهم‌ترین این شاخص‌هاست.

به گزارش سایت تحلیلی - خبری آیین و به نقل از سرویس بازار ایسنا، محسن پورکیانی مدیرعامل بیمه ایران تاکید کرد: اگر به اقتصاد مقاومتی عمل کنیم هیچ‌گاه بحران‌های داخلی و تحریم‌های خارجی نمی‌توانند ما را از پا در بیاورند.

وی با بیان این مطلب در نشست ادواری مدیران ستادی و اجرایی شرکت سهامی بیمه ایران به تشریح برنامه‌ها و اهداف این شرکت پرداخت و گفت: حداکثرسازی شفافیت و کاهش فساد، افزایش سرعت ارایه خدمات، افزایش توانگری مالی و معرفی محصولات جدید بیمه‌ای از جمله مهم‌ترین شاخص‌هایی است که اگر بتوانیم در کنار هم آنهارا بهبود دهیم، دین خود را به بیمه ایران و مردم ادا کرده‌ایم .

بنابر اعلام بیمه ایران، پورکیانی در ادامه سخنان خود در این مجمع که همزمان با آیین گرامی‌داشت هشتاد و یکمین سالروز بیمه ایران بر پا شد، تصریح‌کرد: کاهش شکایات مردمی، کاهش ریسک‌های شرکت، مدیریت صحیح پرتفوی سرمایه‌گذاری و درک اهمیت استراتژیک این حوزه، حرکت در مسیر افزایش بهره‌وری با کمک گرفتن از فناوری و البته از همه مهم‌تر، رعایت اخلاق فردی و حرفه‌ای از دیگر شاخص‌های مهمی است که بیمه ایران دستیابی به آنها را هدف اصلی برنامه‌های کوتاه و میان‌مدت خود قرار داده است.

رییس هیات‌مدیره بیمه ایران با بیان اینکه امروز هشتاد و یکمین سالروز تأسیس شرکت سهامی بیمه ایران است، زحمات بسیاری کشیده شد، خون دلهای فراوانی خورده شد، همکاران بسیاری به جمع ماپیوستند و همکاران بسیاری در این مدت بازنشسته شدند، یاد و خاطره همکاران، استادان و مدیران ممتاز بیمه ایران که بدرود حیات گفتند را گرامی داشت و گفت: هشتاد و یکسال تجربه و خدمت اکنون به‌صورت امانت به دست ما سپرده شده است و ما همین جا باید عهد ببندیم که امانتداران خوبی باشیم.

پورکیانی با تقدیر از مدیران، همکاران و شبکه فروش تصریح‌کرد: نباید فراموش کنیم که همکاران و شبکه فروش هر دو از یک خانواده‌اند، همکاران، نباید شبکه فروش را از خود جدا ببینند و همه شبکه فروش هم باید جایگاه شرکت و نقش همکاران را به خوبی بشناسند تا با تدبیر و کمک هم بتوانیم جایگاه شرکت را ارتقاء دهیم و با هم و در کنار هم «بیمه ایرانی» لایق «مردم ایران» بسازیم.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.