بازگشت رونق به بازار بزرگترين بيمه گر اروپايي

2016-11-14 11:52:06

آیین - يكي از بزرگترين شركت هاي بيمه در اروپا كه چندي پيش به دليل مشكلات مالي اقدام به خانه تكاني كرده بود،‌ اكنون خبر از افزايش سود خود مي دهد.

به‌ گزارش سایت تحلیلی خبری آیین به نقل از صنعت بیمه؛ خبرگزاري رويترز نوشت:  طبق بيانيه منتشر شده سود خالص گروه بيمه "زوريخ" به مدد بازده سرمايه ها و كاهش بودجه به 912 ميليون دلار رسيده است.

بيمه زوريخ دو سال پيش اعلام كرد كه براي كاهش هزينه ها برخي از دفاتر خود را در يكديگر ادغام مي كند. بنابراين از اول ماه ژانویه سال 2014 دفاتر منطقه ای زوریخ در خاورمیانه و آفریقا که در دوبی مستقر هستند با دفتر اروپایی این شرکت در دوبلین ادغام شدند. همچنين 50 کارمندی که دفتر مرکزی زوریخ مشغول به فعالیت بودند، به دوبلین منتقل شدند و برای آنان سمت های جدیدی تعیین شد.

در اين گزارش آمده است اكنون و پس از گذشت تقريبا 2 سال، بيمه زوريخ خبر از افزايش قوي درآمد خود در سه ماهه سوم سال جاري ميلادي مي دهد چرا كه كاهش بودجه در كنار بازگشت سود سرمايه گذاري ها باعث افزايش عملكرد اين شركت در سرتاسر جهان شده است.

"جورج گوين" مدير دفتر اجرايي اين شركت كه پس از خانه تكاني همچنان در اين شركت فعال است، در اين باره گفت: كارهاي بيشتري براي دستيابي به اهداف مان تحت مديريت جديد براي انجام دادن، داريم.

او افزود: بخش بيمه عمومي همچنان شاهد بهبود عملكرد در تمامي شعبه هاست اما هنوز به سطح سوددهي كه انتظار آن را داشتيم دست نيافته ايم.

اين كارشناس بيمه در ادامه تاكيد مي كند،‌ سرمايه گذاري هاي كم خطر در اين شرايط كه سياست ها تقسيم بندي شده است، به سرمايه گذاران اعتماد بيشتر مي دهد.

اين شركت چندي پيش به طور ر سمي اعلام كرد كه وارد بازار بيمه تكافل شده است. کارشناساس بیمه تاکید می کنند که ورود بیمه زوریخ به بازار بیمه تکافل اولویت های جغرافیایی این شرکت را تغییر میدهد و این شرکت نفوذ بیشتری در منطقه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی خواهد داشت. همچنین با این قرارداد، مسیر حضور بیمه زوریخ در بازار بیمه اسلامی بحرین، قطر و امارات متحده عربی هموارتر می شود.

شرکت بیمه زوریخ، بزرگترین شرکت بیمه در سوئیس است و در سال 2011 در رده هفتادونهم فهرست شرکت های بزرگ جهان هفته نامه فوربس قرار گرفت. این شرکت در سه قسمت اصلی بیمه های عمومی، بیمه زندگی و کشاورزی فعالیت می کند. بیمه زوریخ با 60 هزار کارمند، در بیش از 170 کشور و منطقه از جهان فعالیت مستمر دارد.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.