بيمه اطلاعات، ضرورتي انكارناپذير براي صنعت بيمه آسيا

2016-11-22 06:47:30

آیین - بسياري از شركتها به اندازه كافي به اطلاعات امنيتي خود توجه نمي كنند چرا كه بر اين باورند بخش هاي آي‌تي، با انتي ويروسها و رمزگذاري ها به قدر كفايت محفوظ هستند.

 به‌ گزارش سایت تحلیلی - خبری آیین به نقل از صنعت بیمه؛ منا اینشورنس ريويو نوشت:  كارشناسان صنعت بيمه بر اين باورند كه صنعت بيمه در آسيا به خوبي با تكنولوژي سازگار شدند اما همچنان بايد نسبت به وقوع خطرها و ريسك ها آگاه باشند.

در اين گزارش آمده است، زماني كه بيمه‌گران به آرامي درحال‌پذيرش تكنولوژي‌هاي روز براي خطاب قراردادن نياز مشتريان خود هستند، اما همچنان تهديدهاي مشخص سايبري وجود دارد كه شركت ها بايد آنان را بيش از گذشته درنظر بگيرند تا امنيت شان تضمين شود.

"ديويد پيسي"، رئيس بخش ريسك شركت "گاردتايم" در بيست و هشتمين كنفرانس صنعت بيمه شرق آسيا، در مراسم افتتاحيه طي سخنراني گفت: امنيت اطلاعات بايد در ميان فعالان آسيايي بيش از گذشته تقويت شوند تا بتوانند با حملات سايبري و جرائم اينترنتي مقابله كنند.

او در ادامه افزود: بسياري از شركتها به اندازه كافي به اطلاعات امنيتي خود توجه نمي كنند چرا كه بر اين باورند بخش هاي آي‌تي، با انتي ويروسها و رمزگذاري ها به قدر كفايت محفوظ هستند. اما اين موارد براي امنيت كامل كافي نيست، بنابراين ما بايد اطلاعات شركت هاي مان را هم توسط شركتهاي بيمه و هم در همكاري با باقي بخش ها ايمن تر كنيم تا به درك درست تري از امنيت برسيم.
"جاسون كلي" مدير بخش مسئوليت و خطوط مالي در شعبه آسيا-پاسفيك در شركت "امريكن اينشورنس اينترنشنال" نيز در اين مراسم تاكيد كرد: ما به طور مثال در بسياري از شركت ها به كارمندان خود اجازه مي دهيم كه از دستگاه هاي خودشان استفاده كنند كه اكثر آنان به ويروس‌ها آلوده هستند به همين دليل نمي توان گفت كه تمامي اطلاعات موجود در شركت ها از حمله ناگهاني هكرها مصون مي مانند.

او ادامه داد: تضمين اطلاعات و بالابردن امنيت بخش آي‌تي براي بيمه گران در آسيا يك ضرورت اجتناب ناپذير است. اين اهميت همچنين براي بخش هاي تجاري نيز ضرورتي انكارناپذير است پس هم شركت هاي بيمه و هم تجار بايد به بيمه كردن اطلاعات خود همت گمارند و آن را فراموش نكنند.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.