بزرگترين بيمه گر اتكايي جهان در هند

2016-11-22 08:51:08

آیین - مونيخ ري از دهه 1950 ميلادي تاكنون حضور مقتدري در بازار هندوستان دارد و همواره با بيمه گران بزرگ و كوچك در اين كشور در تعامل بوده است. اين شركت در تلاش است تا بازار بيمه در هند را به سمت تخصصي شدن و مديريت ريسك سوق دهد.

به‌ گزارش سایت تحلیلی - خبری آیین به نقل از صنعت بیمه؛ منا اینشورنس ريويو نوشت: "مونيخ ري" بزرگترين شركت بيمه اتكايي جهان و بزرگترين شركت بيمه در آلمان اعلام كرد كه تا 2 ماه آينده در هند شعبه مي زند.

 به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، اكنون مونيخ ري انتظار دارد تا حداكثر در 2 ماه آينده شعبه تخصصي خود را در پايتخت هند راه اندازي كند.

"هيتچ كوتاك"رئيس بخش نمايندگي مونيخ ري در اينباره گفت: اين شركت يكي از نخستين شركتهاي است كه از كميسيون قانونگذاري بيمه در هند مجوز فعاليت دريافت كرده است.

اين مدير بيمه در ادامه گفت: شعبه ما در هند نشانه بارزي از آن است كه ما مي‌خواهيم حوزه فعاليت خود را در منطقه گسترش دهيم. مونيخ ري به اين موضوع فاخر است كه از معدود شركتهاي به شمار مي رود كه بهترين حمايت را از مشتريانش مي كند.

او افزود: ما در تلاش هستيم تا با بالا بردن اطلاعات تكنيكي و تخصصي، در هند فعاليت ويژه داشته باشيم.

در اين گزارش آمده است كه مونيخ ري از دهه 1950 ميلادي تاكنون حضور مقتدري در بازار هندوستان دارد و همواره با بيمه گران بزرگ و كوچك در اين كشور در تعامل بوده است. اين شركت در تلاش است تا بازار بيمه در هند را به سمت تخصصي شدن و مديريت ريسك سوق دهد.

مونیخ ري،شرکت‌بیمه آلمانی مستقر در شهر مونیخ است، که به عنوان یکی از بزرگترین شرکت ‌ها در حوزه ارائه خدمات بیمه ‌های اتکایی در جهان محسوب می‌شود. شرکت "ایرگو" یکی از شرکتهای تابعه مونیخ ري است، که به عنوان بازوی ارائه خدمات اولیه بیمه فعالیت ميكند.

سهام شرکت مونیخ ري، در بازار بورس فرانکفورت معامله می ‌شود و جزئی از شاخص دکس و یورو استاکس ۵۰ به‌ شمار می ‌آید. "وارن بافت" بازرگان آمریکایی هم ‌اکنون بزرگترین سهام‌دار شرکت مونیخ ري است، که از طریق شرکت سرمایه ‌گذاری "برکشایر هاتاوی"، مالک بيش از 11 درصد از سهام این شرکت است.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.