آتش سوزی یک کارگاه کفاشی در تهران سه مصدوم برجا گذاشت

2016-11-23 11:50:07

آیین - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک کارگاه کفاشی در چهارراه مخبر الدوله خبر داد و گفت: در این حادثه سه کارگر دچار مصدومیت شدند.

به گزارش سایت تحلیلی - خبری آیین به نقل ایرنا ؛سید جلال ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 20 سه شنبه شب حادثه آتش سوزی در یک کارگاه کفاشی در چهارراه مخبر الدوله خیابان مظفری به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: یک منزل قدیمی به وسعت 170 متر 2 طبقه به کارگاه کفاشی تبدیل شده بود که آتش در طبقه همکف کاملا شعله ور و در حال سرایت به سایر قسمت های این کارگاه کفاشی بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: در این حادثه سه کارگر از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شدند که آتش نشانان این مصدومان را تحویل عوامل اورژانس دادند.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در ساعت 21 شب گذشته موفق شدند آتش را خاموش کنند و پس از ایمن سازی لازم به این عملیات پایان دادند.
ملکی با بیان اینکه در فصل سرما همواره میزان آتش سوزی در کارگاههای کیف و کفش، چوب و مبل سازی افزایش یافته تاکید کرد: بسیاری از این کارگاهها بدون مجوز تغییر کاربری داده و همواره این کارگاهها از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده نمی کنند.
وی از همه مسئولین درخواست کرد نسبت به سطح استاندارد این کارگاهها نظارت کنند.

** آتش سوزی در کابین آسانسور یک ساختمان مسکونی در پیروزی تهران
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه از حادثه آتش سوزی در کابین آسانسور یک ساختمان مسکنی پنج طبقه در خیابان پیروزی خبر داد و گفت: در این حادثه که عصر روزسه شنبه اتفاق افتاد آتش نشانان 20 نفر از ساکنان این ساختمان که در وضعیت ناایمن قرار داشته را به سلامت خارج کردند.
به گفته وی در این حادثه به شخصی آسیب نرسید.

دسته بندی:
حوادث

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.