ورود استراليا به بازار بيمه بلاياي طبيعي آسيا-پاسفيك

2016-11-26 10:35:35

آیین - آژانسهاي كمكي از آمريكا، بريتانيا و آلمان در اين زمينه پيشتاز بوده اند و دولت استراليا و صنعت بيمه محلي اين كشور در حاشيه نظاره گر اين اقدامات بودند اما اكنون آنان در تلاش هستند تا حضور فعالتري در اين زمينه داشته باشند.دولت و شركتهاي بيمه در استراليا در نظر دارند تا حوزه فعاليت خود را در صنعت بيمه آسيا-پاسفيك گسترش دهند.

به گزارش سایت تخصصی تحلیلی - خبری آیین به نقل از صنعت بیمه؛ منا ایشا اینشورنس ریویو نوشت: صنعت بيمه استراليا و دولت فدرال اين كشور به دنبال گسترش حضور خود در منطقه آسيا-پاسفيك هستند و در تلاشند تا فروش بيمه نامه هاي خود در زمينه بلاياي طبيعي را بالا ببرند.  

در اين‌گزارش آمده است كه هدف راه‌اندازي "صندوق توسعه بيمه" توسط بانك جهاني و سازمان‌ملل متحد در ماه آوريل سال جاري،  افزايش حضور دولت ها در صنعت بيمه در كشورهاي در حال توسعه است و اكنون بسياري از آنان اين آمادگي را دارند تا به عرصه بيمه بلاياي طبيعي وارد شوند.  

تاكنون آژانسهاي كمكي از آمريكا، بريتانيا و آلمان در اين زمينه پيشتاز بوده اند و دولت استراليا و صنعت بيمه محلي اين كشور در حاشيه نظاره گر اين اقدامات بودند اما اكنون آنان در تلاش هستند تا حضور فعالتري در اين زمينه داشته باشند.

"جولي بيشاپ" سخنگوي وزارت خارجه استراليا در اين باره گفت: ما در حال مطالعه بر روي مناطقي هستيم كه بيش از همه به پوشش هاي بيمه اي احتياج دارند و خواهان آن هستيم تا با اجراي برنامه هاي كمكي دسترسي مردم را به چنين برنامه هاي افزايش دهيم.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.