سالنامه آماري ۱۳۹۴صنعت بيمه كشور از طريق پايگاه اطلاع رساني بيمه مركزي منتشر شد

2016-12-03 05:49:55

آیین - هم زمان بافرا رسيدن روز بيمه (۱۳ آذر)، آمارواطلاعات سالنامه آماري ۱۳۹۴ صنعت بيمه كه به صورت مكانيزه (در قالب سامانه سنهاب) تهيه شده، از طريق پايگاه آماري صنعت بيمه و پرتال بيمه مركزي ج.ا.ايران به نشاني www.centinsur.ir در دسترس عموم قرار گرفت.

به گزارش سایت تحلیلی - خبری آیین به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران، اين سازمان  در اجراي وظيفه قانوني خود، هر ساله اطلاعات لازم را از فعاليت كليه مؤسسات بيمه جمع آوري و به منظور رفع نيازهاي سياستگذاران، برنامه ريزان، پژوهشگران و فعالان  صنعت بيمه، در قالب سالنامه آماري منتشر مي كند.
 اين سالنامه به عنوان تنها مرجع معتبر رسمي اطلاعات بازار بيمه محسوب شده و حاوي اطلاعات كاملي از صنعت بيمه است. اطلاعات اين سالنامه مشتمل بر آمارهاي بيمه در سطح بين المللي و داخلي بوده و گزارشهاي آماري  مختلف در خصوص: رشته هاي بيمه، شركتهاي بيمه و شبكه فروش آنها، فعاليت در استان‌ها، كاركنان شركتهاي بيمه، وضعيت مالي صنعت بيمه، فعاليت صندوق تأمين خسارتهاي بدني و پژوهشكده بيمه، همچنين گزارش عملكرد اجراي قانون بيمه اجباري شخص ثالث و آمار عملكرد اتكايي شركت هاي بيمه را در بر دارد.
اين سالنامه توسط اداره تحليلهاي آماري دفتر برنامه ريزي و توسعه در حوزه معاونت طرح و توسعه بيمه مركزي ج.ا. ايران تهيه و تدوين شده است اطلاعات مندرج در آن حاصل همكاري مجموعة صنعت بيمه اعم از: مديريت هاي ذي‌ربط شركتهاي بيمه، بيمه مركزي، صندوق تأمين خسارتهاي بدني و پژوهشكده بيمه است كه با مشاركت صميمانه خود انتشار آن را ميسر نموده اند.
به منظور دسترسي سريعتر و سهولت كار، مطالب سالنامه آماري ۱۳۹۴ (كليه فصول و پيوستهاي آن حاوي: جداول و نمودارهاي آماري و متن گزارشهاي تحليلي) از طريق لينكي در پرتال بيمه مركزي و پايگاه آماري صنعت بيمه قابل دانلود (در قالب فايلهاي Excel، Word  و PDF) بوده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
يادآور مي شود نسخه فيزيكي سالنامه آماري ۱۳۹۴ صنعت بيمه نيز حداكثر تا يك ماه آتي چاپ و در كتابفروشي پژوهشكده بيمه جهت دسترسي عموم توزيع مي‌گردد.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.