"سايبر خاموش" تهديد نوظهور صنعت بيمه

2016-12-03 06:57:09

آیین - مديران بايد براي ارائه راه حل‌هاي منطقي بيش از گذشته تلاش كنند تا تهديدهاي سايبري و تهديدهاي موجود در كانال‌هاي توزيع به حداقل برسد.كارشناسان اقتصادي بر اين باورند كه بازار بيمه آمادگي كامل براي مقابله با تهديدهاي حملات سايبري "خاموش" را ندارد.

به‌گزارش سایت تحلیلی - خبری آیین وبه نقل از وب سايت آرتيمس، طبق گزارش منتشر شده از سوي موسسه تحقيقاتي "ريسك ولش سيموس"، شركت هاي بيمه عادي و اتكايي كه به عنوان ستون اقتصاد عمل مي كنند، براي مقابله با مدل هاي گوناگون حملات سايبري آمادگي ندارند و نمي توانند با افزايش روزافزون حملات سايبري خاموش مقابله كنند.

اين موسسه مي گويد، ابهامات در خصوص حملات سايبري كه از آن به عنوان "سايبر خاموش" ياد مي شود، بسيار گسترده است و شركت ها بايد با تعميق ابزارهاي تكنيكي خود و رسيدن به دركي كامل، در برابر اين حملات نسبت به گذشته مقاوم تر شوند.

در اين گزارش آمده است، موضوع حملات سايبر خاموش به تازگي در دفتر قانونگذاري بانك بريتانيا مورد بررسي قرار گرفته است. به باور كارشناسان، تهديدهاي ناشي از سايبر خاموش كه در زيرمجموعه حملات سايبري قرار مي گيرد، به طور معمول در بيمه نامه ها گنجانده نميشود و تجار و شركت هاي بيمه عادي و اتكايي بايد به اين موضوع توجه بيشتري بكنند چرا كه وقوع اين حملات و عدم توجه به موقع مي تواند آثار زيانبار بيشماري بر جاي بگذارد.

به باور كارشناسان، بايد گام هاي جدي از سوي متخصصان براي شناخت اين حملات برداشته شود و مدل هاي جديدي براي مقابله با اين پديده ارائه شود؛ اين موضوع براي شركت هاي بيمه از اولويت بيشتري قرار دارد و همچنين شركت هاي بيمه اتكايي نيز بايد به اين مسئله توجه كنند.

در اين گزارش همچنين تاكيد شده است، پيشرفت هاي تكنولوژي، ريسك هاي حملات سايبري را در اكثريت خطوط تجاري بالا مي برد اما در همين زمان صنعت بيمه و مديران بايد براي ارائه راه حل‌هاي منطقي بيش از گذشته تلاش كنند تا تهديدهاي سايبري و تهديدهاي موجود در كانال‌هاي توزيع به حداقل برسد.

دسته بندی:
اخبار حرفه ای

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.